מארק למייה, ראש הסטודיו של Treyarch, מודע לכך שמשחקי COD האחרונים כללו סינגלפלייר קצר יחסית ורוב השחקנים לא מצאו את עצמם מסיימים יותר מפעם אחת את הסינגלפלייר.
בראיון ל-Guardian, הוא נותן לנו כמה סיבות מאוד טובות שיגרמו לשחקנים לסיים את הסינגלפלייר יותר מפעם אחת במשחק הבא בסדרה – Black Ops 2:
"יש משהו שלמשחק ברשת יש ולשלבים לשחקן יחיד יש קצת פחות – הרצון לחזור עליו שוב. אם אתם מסתכלים על שלבי ה-Strikeforce ועל יכולת הבחירה במשחק, זה משהו שבהחלט מוסיף רצון לסיים את המשחק שוב".
"תסתכלו גם על קו העלילה המסועף. אני מאמין שכל הדברים האלה ביחד יניעו אנשים שנהנים מהחוויה של שלבי הסינגלפלייר לחזור לשם ולשחק אותם שוב מכיוון שהם יוכלו ללכת בדרכים שונות שהם לא עברו בפעם הראשונה. אותו הדבר לגבי משימות ה-Strikeforce שיש סיכוי שלא תסיימו את כל המשימות בפעם הראשונה. ויש גם את סופי המשחק השונים".
לא נחשפו פרטים חדשים על המולטיפלייר אלא רק רמזים קלים:
"השאיפות הגדולות שיש לקבוצה כלפי הסינגלפלייר גבוהות גם כלפי המולטיפלייר ומצב הזומבים. ככה שאתם יכולים לצפות למשהו שונה ולא בדיוק את אותו הדבר. אנו רוצים לוודא שהשחקנים יקבלו בדיוק את מה שהם אוהבים, אבל אנחנו הולכים להוסיף לזה גם כמה דברים חדשים".
כבר נחשף שהמשחק יתרחש בעתיד בשנת 2025, אך יהיו כמה שלבים שיחזירו אותנו לשנות ה-80 שקשורים לארועי המשחק הקודם בסדרה. לשאלה האם שלבים אלה ישפיעו איכשהו על המולטיפלייר, מארק הגיב שלא וכל הנשקים, הטכנולוגיות והמפות במולטיפלייר יהיו שייכים לשנת 2025.
Call of Duty: Black Ops II צפוי להגיע אלינו ב-13 לנובמבר ויושק לקונסולת הפלייסטישן 3, XBOX 360, למחשב האישי ומסתמן שגם ל-Wii U.