משחק המירוצים GRID 2 קיבל תאריך יציאה רשמי – 28 במאי בצפון אמריקה, ו-31 במאי באירופה, כך מדווחת חברת הפיתוח Codemasters
לקראת יציאת המשחק, מספר משווקים ברשת מציעים את המשחק בהזמנה מוקדמת במבצעים שונים:
Gamestop מציעים גרסה עם שתי תוספות "GRID 2: Turbo-Charged Edition". התוספות יהיו חבילת מקלארן, וחבילת GTR.
חבילת מקלארן כוללת רכב MP4-12C GT3 Special Edition, שני מסלולים נוספים באתר הגרנד-פרי הבריטי Brands Hatch, ואירוע מקוון מיוחד.
חבילת GTR כוללת גרסת כביש של Nissan GT-R SpecV, וגרסאות יום של חמישה מסלולים באתר המירוצים Yas Marina שבאבו-דאבי.
אח, מקלארן.. | מי משאיר לנו עכשיו אבק? |
Best Buy מציעה גרסה בשם "GRID 2: IndyCar Edition", הכוללת שתי מכוניות אינדיקאר (Dallara ו-Pace), מסלול לשחקן יחיד, משחק רשת, ואירוע מקוון, ובנוסף שני מסלולים באתר המירוצים Indianapolis Motor Speedway Oval Circuit.
מתי יהיה גם לישראל מירוץ כביש ככה כמו שצריך? |
Amazon מציעה את "GRID 2: Head Start Edition" הנותנת את רכב Mercedes-Benz SLR McLaren 722 GT לתחרות ביחיד, מקוון ובנוסף נותנת הנחות בשדרוגי רכב בחנות המקוונת בגרסת הרשת של המשחק, כולל בונוס מיוחד ברשת RaceNet של Codemasters.
אין כמו ריח של מסלול מירוצים על הבוקר | מרצדס יודעים גם להאיץ, לא רק לקחת הרבה כסף |
משחקי מירוצים כיום נפוצים כמעט כמו חול. זכיונות שרוצים להשיג יתרון במירוץ למדפים חייבים להציע איזשהו ערך מוסף מעבר למנוע גרפי משוכלל ומודל נזקים מדויק. שיתופי פעולה כאלה המחברים בין חברת הפיתוח (או חברת השיווק) לבין חנויות מקוונות, להוציא משחק במחיר דומה למחירו הרגיל, אך עם תוספות שעשויות לקרוץ לשחקנים המחפשים עוד תוכן ומהססים להוציא עוד כמה עשרות דולרים על חבילות אקסטרה, יכולים להקפיץ את המכירות אם הקהל אליו הם מכוונים אכן מרגיש שיש כאן ערך מוסף אמיתי.
לעת עתה המשחקים עדיין אינם זמינים לרכישה באתרי המכירות בתצורות החדשות, אך כפי הנראה יופיעו בהם בהמשך.
כל משחק שמצליח להטביע אותך בתוך החוויה אותה הוא מנסה להעביר הוא משחק טוב. וכיום משימה זו קשה מאי פעם. שחקני משחקי וידאו ומחשב כיום ראו וחוו כבר כמעט הכול. קשה לרגש או לזעזע אותם. הם מצפים לרמת מציאותיות שקשה יותר ויותר לספק, ועם זאת, רובם מחפשים חוויה שלא לוקחת את המציאותיות הזו יותר מדי ברצינות, אלא גם מאפשרים לנצח את המשחק בלי להתחשב בלחץ האויר שבגלגלים, או הנזק שאמור להגרם לאוטו שלך אחרי שנכנסת בקיר ב-300 קמ"ש.
האיזון העדין הזה, בין אספקת מציאותיות טוטאלית, ובין משחק ארקייד שנותן ללב שלך להעביר הילוך במהירות ועדיין להנות ממשחק מרהיב, גורם לחלק מחברות הפיתוח להתרכז או בצד המציאותי, או בצד הארקיידי. משחקים כמו Need for Speed, או Test Drive שהתחילו עם יומרות מעט יותר גבוהות, חזרו להתרכז בחווית הארקייד והפיצוצים יותר מאשר לנסות לקלוע לדיוק מקסימאלי.
האם אתם מעדיפים את החוויה הסופר-מציאותית, שבה כל מכה קטנה מהצד יכולה להשבית את הרכב והשליטה בו עשויה להיות קשה ביותר, או שאולי את המשחקים שבהם אתם יכולים לנסוע במהירויות כביש שעוברות את אלה של מטוסים דו-מנועיים באויר, להתרסק לתוך חמש מכוניות, ולהמשיך כאילו כלום לא קרה? ספרו לנו בתגובות!