BioWare: "קהל שחקני ה-MMOs מצומצם"
המפתחת הותיקה, שהשיקה בחודש שעבר את המשחק ההמוני החדש שלה, Star Wars: The Old Republic, גובה תשלום על המשחק בו. התשלום הפך כבר למנהג מסורתי אצל השחקנים ההמוניים, אבל במקרה של Old Republic, הוא גם נחוץ כדי להחזיר את ההשקעה הכספית העצומה שהייתה כרוכה בפיתוח משחק המחשב היקר בהיסטוריה.
במאי המשחק, James Ohlen, אמר היום שהוא "מודע לכך שקהל שחקני ה-MMOs שמוכן להתחייב בתשלום חודשי בעבורם מצומצם מאוד", ושהוא גם מבין שרוב השחקנים "מעדיפים להשקיע במשחק אחד בלבד". למרות זאת, הוא מאמין שדו-קיום אינו בלתי אפשרי.
"אני עדיין סבור שיש מקום ליותר ממשחק אחד", הוא סיפר, "וש-The Old Republic יכול להתקיים לצד World of Warcraft ומשחקים המוניים מצליחים אחרים, כמו Rift. כל עוד המשחקים מלוטשים, גדושים בתוכן ומתעדכנים על בסיס קבוע, זה בסדר גמור לשחקנים".
ג'יימס אף ציין שההחלטה של מפתחות אחרות, ובראשן NCSoft, להחליף את המודל הכלכלי המסורתי בגישה חינמית למשחק עבור כלל השחקנים, לא השפיעה כלל על העמדה שתנקוט BioWare באשר ללהיט שלה בשנים הקרובות.