סופה של רכבת
אתם יודעים, פעם אחר פעם אני נתקל במשחקים שמכריזים מלחמה על כוחות ההיגיון. ב- Street Cleaning Simulator כוח הכבידה היה קיים רק אם שום עצם לא היה פוגע בכם, או אתם בו. ב-Wheelman יכולתם לשגר מכוניות ימינה ושמאלה בהינד עפעף, וכאן? כאן זה סיפור אחר לגמרי. כמעט.
ראשית, הרכבת תסטה מפסי הרכבת ללא שום התראה מוקדמת (ברוב המקרים הם ייתנו תירוץ בסגנון של "יותר מדי רעידות") אבל הם לא באמת נותנים הוראות איך לנטר את אותן סיבות, או איך למנוע אותן. ברוב המקרים הרכבת שלכם תישלח הצידה, כשהאנשים אגב, עדיין ישובים בכיסאות שלהם לתפארת מדינת ישראל. אך מקרים רבים, יסתיימו בשיגור מוצלח ביותר אל החלל, כפי שמתואר בסרטון. אולי נאס"א צריכים לשכור את שירותי הרכבות כדי לשקם את תוכנית מעבורות החלל שלה?
סוף דבר
לאחר סופ"ש סוער, בו המטרה נוטרלה (בכוח מופרז בכוונה תחילה, יש לציין) חזרתי לבקתה הקטנה שלי בהרים, כשהטלפון שוב צלצל. תוך כדי פליטת קללות ב-5 שפות שונות, עניתי ושאלתי לזהות המתקשר. "שמעתי שאתה טוב בביצוע.. עבודות מלוכלכות", "הייתי פעם, יצאתי לפנסיה" עניתי, "אתה לא מבין -" "זה חשוב מאוד ולא יכול לסבול דיחוי? כן, אני יודע" אמרתי לו, אך הוא המשיך, בטון לחוץ: "לא! אבל אתה לא מבין, זה באמת רציני". לאחר מספר דקות, הוא הצליח לשכנע אותי ולאחר עוד כמה דקות, באמת הבנתי שהזוועה אמיתית ושהעבודה לא יכולה לסבול דיחוי. כך, יצאתי אל יפן, במרדף אחר המטרה הבאה שלי.
אסטה לה ויסטה, רכבת. |
עכשיו שסיימתי את החוזה שלי עם הסוכנות וראיתי את הזוועות שיש לעולם להציע, החלטתי להציב את עצמי לשירות האזרח הפשוט, האזרח שלא יודע להבחין בין באטלפילד למשחק ירית ג'נרי, בין מטאל גיר סוליד, לתועבה ההיא עם ריידן. איך זה עובד? פשוט מאוד, אם נקרה בדרככם משחק נוראי, שמירר כל שניה בה שיחקתם בו – אתם מוזמנים לשלוח מייל ל[email protected] ותשאירו לי את השאר.