במשחק אשר לראשונה מציג את כוחו של Mantle, המנוע הגרפי הצעיר מציג גרפיקה ירודה בהשוואה ל-DirectX הוותיק
במהלך המרוץ להשיק את
Mantle ביעד המוכרז של סוף ינואר החבר'ה ב-
Frostbite כנראה פספסו כמה פרטים.
בתמונות הבאות (Mantle ראשון ו-DirectX תחתיו) אפשר לראות שבשימוש ב-Mantle השמיים דהויים – יש פחות כחול ויותר לבן. בנוסף, ההרים יותר אפורים והצבעים פחות ברורים.
|
Mantle במפת Golmud Highway |
|
DirectX במפת Golmud Highway |
בתמונות הבאות אפשר לראות שהאדמה תחת שימוש ב-
DirectX יותר מפורטת והצבעים רווים יותר.
|
Mantle במפת Golmud Highway |
|
DirectX במפת Golmud Highway |
יש לציין ש-Mantle עדיין בחיתוליו ואין מנוס מבאגים. כרגע נראה כי הבעיות הבולטות הן בפרטי השמיים, ההרים והאדמה. למרות הבעיות שצוינו, ביצועי המשחק, הטקסטורה והפרטים הקרובים לא נפגעו.
כתגובה למשתמש אשר העלה לרשת תמונות אשר מדגישות את ההבדלים בין
DirectX ל-
,Mantle המנהל הטכני ב-
Frostbite צייץ בטוויטר כי זהו באג בצד שלהם והם יתקנו אותו.
אז מה דעתכם על Mantle? שתפו אותנו בחוויית המשחק שלכם עם המנוע החדש.