אופן הבדיקה
בביקורת זו אנו נבחן את ה-HS1 בעזרת כמה מבחני רושם במשחקים, סרטים ומוסיקה, וכמו כן, נחלק כל פסקה לשמיעה במצב סטריאו וסראונד, בהגדרות הברירת מחדל של הסאונד ובהגדרות הכיול שלנו. אנו נעשה שימוש בכמה משחקים מז'אנרים שונים, בסרטים המקודדים ב-5.1 ערוצים ובסטריאו ובמוסיקה בפורמט Lossless באיכות גבוהה. כמו כן, האוזניות עברו מעל ל-10 שעות של הרצה טרם תחילת הבדיקות.
המשחק הראשון בו בחרנו לבדוק את האוזניות הינו Call of Duty: Black Ops, כותר היריות מגוף ראשון הנמכר ביותר, המכיל קמפיין עשיר בסצנות אקשן רחבות, פיצוצים ואפקטים נוספים. עשינו שימוש במצב Dolby Headphones ביחד עם 7.1 Virtual Speaker Shifter, תוך כדי הגדרת קלט של 7.1 ערוצים בתוכנת השליטה של ה-HS1 ובתפריט המשחק עצמו. ובכן, אם ישאלו אותנו מה עשינו ב-6 השעות האחרונות, סביר להניח שנענה שהיינו אלכס מייסון, וניהלנו קרבות אפיים בקובה, ויאטנם ורוסיה – כי כך בדיוק זה הרגיש יחד עם ה-HS1. האטימה המוחלטת מן הסביבה, ביחד עם טבעיות, פירוט הצלילים וכמובן הסאונד ההיקפי, הכניסה אותנו עמוק אל תוך הסצנה. הסראונד אכן אמיתי; הצלילים אשר נשמעו במהלך כל המשחק הגיעו מכמה כיוונים, וקל היה לזהות את מיקומי הירי. קולות צעדיו של האויב נחשפו בקלות מאחור, גם בסצנות הרועשות ביותר. הפרדת הצלילים משרתת את האוזניות נאמנה, וניתן להאזין בקלות לנעימות הרקע על כל פרטיהן כל זמן המשחק. לעומת זאת, לעיתים הפרטים הרבים התנגשו אחד בשני וגרמו לפרטים חשובים אחרים בסצנה "להבלע" ולהוריד מאמינות הנשמע, כגון פיצוצים. כמו כן, הנקודה החלשה והעיקרית של ה-HS1 במשחק הינה החוסר בבאס. פיצוצים אינם נשמעים באסיים, גם כאשר כיילנו את הסאונד להדגשת הנמוכים. אך למרות זאת, חווית המשחק הייתה יוצאת דופן וריאליסטית.
הפעם בחרנו לבדוק את האוזניות במשחק Dirt 2 השייך לז'אנר שונה לגמרי. גם כאן הפעלנו את מצב Dolby Headphones ו-7.1 Speakers Shifter ביחד עם 7.1 ערוצים.
כאן ה-HS1 אכזבו אותנו במקצת. אמנם גם כאן הצליל היקפי והפירוט שיחקו תפקיד ראשי וגרמו לנו להרגיש ממש על מסלול המירוצים, אך הפעם הסאונד נשמע לא טבעי. שירי הרקע שתופסים חלק גדול במהלך המשחק נשמעו כאילו הושמעו מתוך חבית, ורעשי המנוע לא נשמעו טבעיים במיוחד גם כן. הפעם לא הורגש חיסרון מיוחד בבאס, והסראונד נשמע אפילו יותר ריאליסטי. החלטנו לנסות את המשחק במצב סטריאו לחילופין. לאחר שעברנו לסטריאו הסאונד נשמע טבעי מבלי לאבד מרמת פירוט הצלילים. השירים שנשמעו ברקע הוסיפו מאוד לחוויה ולא התנגשו עם הצלילים האחרים של המשחק.
Prototype הוא אחד המשחקים הראשונים אשר יעלו בראשנו מיד כאשר נשאל היכן נוכל לחוות פיצוצים בלתי פוסקים ואין ספור התרחשויות מכל הכיוונים. במשחק הזה בהחלט נוכל להפיק תועלת מטכנולוגיית הסראונד, שכן צריך לשים לב מאוד לסביבה. לקחנו הימור גם הפעם והפעלנו את מצבי הסראונד דרך 7.1 ערוצים. בנוסף, הפעלנו מלכתחילה את הכיול שלנו להדגשת הנמוכים.
וכמו שחשבנו, כאן ה-HS1 הפתיעו אותנו מאוד. מבחינתנו דק היה ההבדל מלשבת אל מול המסך לבין לשהות ברחבי ניו-יורק. אפשר בקלות לזהות היכן המפלצות שואגות, מהיכן בוקעות צרחות עוברי האורח, מאיזה כיוון מגיח המסוק ואפילו הצלחנו להתחמק בקלות מטילים רק לפי שמיעה. הפעם, ה-HS1 הפתיעו אותנו בנוסף גם בתחום הבאס, שכן הפעם פיצוצים ורעשי רקע אחרים נשמעו באסיים, בריאים ואמיתיים.
לצערנו הרב, גם כאן לא הכל מושלם. קולות הקרובים אלינו מאוד, כגון קולות חייל המדווח למכשיר קשר, נשמעים כאילו הגיעו מתוך רמקול גדול, ולא מהכיוון הנכון. בנוסף, על אף ההרגשה הריאליסטית, הרגשנו חוסר כלשהו בעומק בסאונד, אך אפשרי מאוד לקשר זאת למשחק עצמו ולא לאוזניות.
בדקנו את ה-HS1 במשחקים נוספים, במצבי סטריאו וסראונד. בחלק מהמשחקים אותו אפקט ההד והחלל היווה מטרד לא קטן. הפעלנו את מצב ה-7.1 Virtual Speaker Shifter המאפשר לנו לשלוט במיקומי הקולות והנמכנו את המרחק בין האלמנטים השונים לבינינו – פעולה זו אמנם עזרה במעט אך פגעה בשקיפות ובפירוט של הסאונד. בסופו של יום מצאנו את עצמנו נהנים מאוד מלשחק במצב סטריאו: הפרדת הצלילים מעולה, השקיפות מושלמת והפירוט עושה את שלו.