אחד משיתופי הפעולה המעניינים של פיליפס הוא זה האחרון, עליו הכריזה במהלך שנה שעברה, יחד עם יצרנית הקריסטלים Swarovski. לדברי פיליפס ישראל, חטיבת המחקר שלה זיהתה לפני שנים את המגמה לפיה נשים, לא פחות מגברים, מוכנות לאמץ את אורח החיים הדיגיטלי ולהתחבר למידע ולטרנדים טכנולוגיים עכשוויים. כך, יצא לדרך שיתוף הפעולה בין פיליפס ו-Swarovski, המייצג טרנד צרכני מתעצם בקרב נשים, של התייחסות לאביזרים טכנולוגיים כפריט יוקרה מעוצב ואופנתי. לקטגוריית המוצרים החדשה קוראים בפיליפס בשם Active Crystals והיא כוללת שתי סדרות מוצרים, אוזניות וזיכרון USB נייד, אותם החלה החברה לשווק בעולם לפני כשנה.
האוזניות, המיועדות לנגני MP3 וכמובן גם לטלפונים סלולאריים בעלי חיבור מתאים, מציעות איכות סאונד גבוהה ברמה של High Definition יחד עם מסנן רעשי רקע והן כמובן מעוצבות בקריסטלים של Swarovski אשר משולבים במתכת יוקרתית. בשלב הראשון ישווקו בארץ ארבעה דגמים שונים: Icon, Space, Mirage ו-Amazone במחירים של 499, 599, 799 ו-990 ש"ח, בהתאמה.
זיכרון ה-USB הנייד בנפח של 1 ג'יגה-בייט עם יכולת הגנה על המידע באמצעות שימוש בסיסמה מעוצב גם הוא באותם קריסטלים המשולבים במתכת יוקרתית. גם כאן ישולבו ארבעה דגמים בשלב הראשון: Lock In ו-Lock Out בצורת מנעול ו-Heart Ware ו-Heart Beat בצורת לב. המחיר הוא אחיד לכל הדגמים ועומד על 990 ש"ח.
את קו המוצרים של פיליפס ו-Swarovski ניתן יהיה למצוא בחנויות מתנות לגברים בעיקר, מכיוון שהמחקרים של פיליפס מראים שגברים אוהבים לקנות את המוצר הזה לנשים, בזכות ההבנה שלהם ביכולות שלו. כמו-כן, הודיעה פיליפס כי במהלך החודשים הקרובים תושק בארץ קולקציית הסתיו של מוצרי ה-Active Crystals, אשר הוצגה לראשונה בתערוכת IFA 2008 שנערכה לפני כחודש בברלין. קולקציה זו כוללת זיכרונות USB ניידים גם לנוער, אוזניות לטלפונים סלולאריים ואוזניות Bluetooth בעיצובים חדשים.
אולם זה לא הכול וההשקה כוללת עוד מוצרים רבים נוספים כגון ליין שלם של אוזניות, החל מפשוטות ביותר בעשרות שקלים בודדים וכלה באיכותיות ביותר בכמה אלפי שקלים כדוגמת סדרת אוזניות ה-Advanced Acoustics. כך, לדברי פיליפס, היא יכולה להתחרות בשאר יצרניות האוזניות, כמעט בכל רמות המחיר והאיכות שקיימות בשוק. לדברי רונן ברקוביץ', מנכ"ל ביקונקט, בתחום האוזניות יש לפיליפס נתח שוק של 18 אחוזים מכלל המכירות ברשתות השיווק. לדבריו, "אנחנו מעריכים כי שוק האוזניות והאביזרים גדל כל שנה ב-10 אחוזים לפחות".
מוצרים נוספים שהחברה תשווק החל מהשבועות הקרובים כוללים את קו המוצרים של חברת DLO, אותה רכשה פיליפס במהלך השנה, הכולל מגנים לנגני iPod וגם ל-iPhone, כמו גם מבחר מסגרות תמונות דיגיטליות בגדלים של 6 ועד 10 אינץ' ורמקולים ומערכות שמע לנגני MP3 וכמובן iPod ו-iPhone במחירים שמתחילים ב-199 ש"ח ומגיעים עד 1,890 ש"ח.
מערכת השמע היקרה ביותר של החברה, ה-BM-630 תומכת גם בטכנולוגיית Bluetooth ובפרוטוקול A2DP כך שניתן לעשות שימוש בתחנת העגינה על מנת לחבר iPod או iPhone או כל נגן מוזיקה אחר שתומך ב-Bluetooth.
בפיליפס ישראל שואפים להפוך לשחקן ראשי בשוק זה וההשקה הנוכחית אינה משאירה מקום לטעויות. עם מגוון מוצרים כה גדול, קשה לטעות בכוונותיה של פיליפס בארץ. החברה נכנסת לשוק שיש בו מתחרות רבות, בקטגוריות שונות, כגון לוג'יטק שאינה מתכוונת לוותר על מעמדה.
המוצרים השונים של פיליפס צפויים להגיע לרשתות השיווק בשבועות הקרובים ובכל מקרה, את כולם ניתן למצוא באתר של חברת ביקונקט.