לאחר ש-Dell החלה למכור את מוצריה במספר רשתות קמעונאיות בעולם, Wal-Mart (ו-Sam's Club, חברת הבת שלה) בצפון אמריקה, The Carphone Warehouse באנגליה ו-Bic Camera ביפן, היא נכנסת גם לשוק הקמעונאי בסין.
Dell הודיעה שהיא תחל למכור את המחשבים האישיים באמצעות GOME, רשת חנויות האלקטרוניקה הגדולה בסין, זאת במטרה להגדיל את נתח השוק החד ספרתי שלה במדינה. מכירות המחשבים ב-GOME יחלו במהלך חודש אוקטובר הקרוב, ב-50 מתוך 700 הסניפים של הרשת, כאשר מספר הסניפים ילך ויגדל בהדרגה במהלך החודשים הראשונים של שנת 2008. נוסף על כך, עובדי חברת Dell יוצבו בסניפי הרשת על מנת לסייע ללקוחות ברכישת מחשב המתאים להם.
האנליסטים קיבלו בחיוב את הודעתה של Dell, יצרנית המחשבים השנייה בגודלה בעולם, אך ציינו שמכירות המחשבים בסין מונעות בעיקר על ידי ערים קטנות, שוק בו נוכחותה של GOME עדיין אינה חזקה. סין, שוק המחשבים השני בגודלו בעולם, נשלט על ידי לנובו המקומית, המחזיקה בנתח שוק של 35 אחוזים. HP נמצאת במקום השני, אך בפער גדול מלנובו.
בחנויות הרשת ישווקו חמישה מחשבים אישיים של Dell, מהם שלושה מחשבים שולחניים ושני מחשבים ניידים. שלושת המחשבים השולחניים הם Inspiron 530 ,Dimension 9200 וספינת הדגל של החברה, XPS 720, והמחשבים הניידים הם Inspiron 1420, Inspiron 9200 ו-XPS M1330.
ואם זה לא מספיק, בתחילת השבוע הודיעה Dell על פתיחת חנות הדגל הראשונה שלה ברוסיה, במוסקבה, במהלך החודש הבא. בחנות תציע Dell שלל מוצרים, הכוללים מחשבים שולחניים וניידים, שרתים, מדפסות ועוד. בדיוק כמו בחנויות דגל של חברות אחרות, גם כאן הלקוחות יוכלו לבחון את ביצועי המוצרים בתצוגה, להתייעץ עם נציגי המכירות בחנות ועוד. נוסף על מכירות תציע החנות שירותי תיקון, במסגרת האחריות על המוצרים.