אנליסטים מעריכים כי עד שנת 2015 שוק מסכי המגע יגדל להיקף כולל של 3.3 מיליארד דולר, שבאים לידי ביטוי בלא פחות מ-600 מיליון יחידות של מסכים.
כידוע, שוק מסכי המגע מתחמם בשנים האחרונות בקצב מואץ, בזכות חידושים כדוגמת iPhone – הטלפון החכם של אפל, השולחן הממוחשב של מיקרוסופט ודגמים רבים נוספים של טלפונים ניידים העושים שימוש במסכי מגע מתקדמים.
על פי התחזית של DisplaySearch, שמתמחה, בין היתר, בניתוח של שוק המסכים, היקף השוק של מסכי המגע יתרחב עד שנת 2015 לכ-3.3 מיליארד דולר, יותר מפי שניים מהיקף השוק כיום. זאת בזכות מכירה צפויה של כ-600 מיליון יחידות של מסכי מגע מסוגים שונים ברחבי העולם.
כמובן, שכמו בכל שוק, גם שוק מסכי המגע מחולק למספר סוגים שונים של מסכי מגע, שלכל אחד מהם ביקוש שונה בגלל המאפיינים של המסך. לדוגמא, מסך מגע בעל תמיכה בריבוי לחיצות, מסך שמשולב כיום במכשירי ה-iPhone של אפל וישולב בשולחן המגע של מיקרוסופט. מסך מגע מסוג זה מאפשר שליטה טבעית יחסית במתרחש, תוך הוספת מגוון רחב של אפשרויות שליטה, כגון סיבוב תמונה והגדלתה באמצעות האצבעות.
בנוסף לכך, יצרניות מכשירי טלפון ניידים פתחו במגמת שילוב מסכי מגע במכשיריהן, ועל פי הערכתה של חברת DisplaySearch, כ-34 אחוזים מכלל מסכי המגע ישולבו בטלפונים ניידים (כ-223 מיליון יחידות). בנוסף לכך, המחיר הממוצע של מסכי המגע יגדל ב-8 אחוזים בין השנים 2007 ל-2015, בין היתר בגלל שיפור והגדלה של מסכי המגע, והוספה של אפשרויות נוספות שלא היו קיימות עד היום.