נינטנדו החלה לשווק השבוע את ה-DS, קונסולת המשחקים הניידת החדשה שלה, גם בחנויות ביפן, כשבועיים לאחר שהגיעה לצפון אמריקה, בהתאם להודעתה בסוף ספטמבר. היא מציעה ערכה אחת, הכוללת את הקונסולה (בצבע כסף מטאלי משולב בפסים וכפתורים שחורים), סוללת ליתיום-יון נטענת, שנאי לטעינה מרשת החשמל, תוכנת PictoChat ודמו שחיק של המשחק Metroid Prime Hunters: First Hunt הכולל מספר שלבים ואפשרות משחק רב-משתתפים של עד 4 שחקנים. מחירה של ערכה זו עומד על 15 אלף ין (146 דולרים).
תוכנת PictoChat, המציעה טכנולוגיית מסרים מידיים, מסתייעת בחיבור הרשת האלחוטית של ה-DS. הטכנולוגיה פותחה והומצאה על ידי נינטנדו עצמה, ולפיה ישמש מסך המגע כמקלדת וירטואלית, עליה ניתן לשלוט עם עט הסטיילוס או אצבעות היד, ואילו המסך העליון יתפקד כמסך סטנדרטי. באמצעות מסך המגע יוכלו משתמשי ה-DS לשלוח גם ציורים, בנוסף להודעות הטקסט הרגילות.
נינטנדו הודיעה בעבר כי היא מתכננת להעמיד ביפן 300 אלף יחידות אשר יהיו זמינות בחנויות במועד ההשקה. כעת, היא מעדכנת שהיא הגדילה את הכמות ל-500 אלף יחידות, לאור ההיענות הרבה בצפון אמריקה והכמות הגדולה של הזמנות מראש של הקונסולה המעידה על ביקוש גבוה גם ביפן. מנתונים ראשונים עולה כי יום לאחר ההשקה ביפן נמכרו 230 אלף יחידות, נתון יפה לכל הדעות, במיוחד בהתחשב בעובדה שההשקה היא באמצע השבוע.
החברה פרסמה השבוע גם כי בשבוע הראשון של הקונסולה בצפון אמריקה, נמכרו 500 אלף יחידות, 90 אחוזים מסך היחידות שנשלחו ליבשת. היא הודיעה כי היא מגדילה את יעד המכירות שלה פעם נוספת, מ-4 ל-5 מיליון יחידות של הקונסולה, עד ה-31 במרץ 2005, סוף שנת הכספים הנוכחית שלה.