DOGMA פורסם 2005 במרץ 9 Share פורסם 2005 במרץ 9 מה שאני חושב, שאין סיכוי שהכרטיס הזה יותר חזק מפנטיום 3 גיגה הרץ, ועכשיוו כשיש מעבדי כפולי ליבה שמשחקים בכלל לא בנויים לנצל אותם, ביינתים שיעבירו את כל החישובים הפיזיקליים לליבה אחת, והנה קיבלת כרטיס כזה במחיר של מעבד אחד.שום מעבד כיום או מחר, לא ישתווה לחומרה יעודית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
glassmoon פורסם 2005 במרץ 9 Share פורסם 2005 במרץ 9 "פופולארי" לא משנה עד כמה המנוע הזה יהיה פופולארי כל עוד הכרטיס יתמוך במנוע ספציפית הוא לא יהיה שימושי בחיים, גם במנועים פופולאריים כמו Havok כמות המשחקים שמשתמשת בהם זניחה יחסית. בכל מקרה אל תצפו לראות את הכרטיס הזה בכרטיסי מסך, או בלוחות אם, הוא הולך לעלות הון תועפות, גם ביצור המוני הדבר הזה לא הולך להיות זול, ואני בספק אם זה יגיע לזה. רוב הסיכויים שזה יגיע לOEMים שמייצרים מכונות משחקים, כמו voodoo PC או falcon northwest.אבל אפשר לכתוב שפה לממשק פיזיקלי כמו שיש OPENGGL/DIRECT3D ואז לא תהיה בעייה כזאת... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2005 במרץ 9 Share פורסם 2005 במרץ 9 אין שום סיבה שבעולם לעשות כזה דבר, וזה בחיים לא יקרה, וזה גם ממש אבל ממש לא קשור לכרטיס הזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iCe_bLaSt פורסם 2005 במרץ 10 Share פורסם 2005 במרץ 10 הממ דווקא אם M$ יכניסו בגרסא הבאה שלהם לDirectX (או XNA או איך שלא יקראו לזה) משהוא כמו API לחישובים פיזיקלים מתקדמים זה יכול להיות מעניין ... אם כי זה בינתיים רק הימור פרוע מאוד ומן הסתם לא נכון ... אלא אם החבורה הזאת תצליח לאגד אחריה מספיק מפתחים שידרשו את זה ואז זה חתיכת כאב ראש למייקרוסופט. הייתי מהמר על 85% אחוז שהמצור הזה יכשל , או לחלופין יקנה על ידי יצרנית קונסולות שממילא מריצה את הקוד שנכתב בשביל הקונסולות (יהיה נחמד לראות דבר כזה בXbox3 ) זה דווקא יכול להיות מעניין. אבל ה15% האחרים בהחלט מעניינים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.