פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים שלום יש לי שאלה די חשובה שעד היום לא הצלחתי להבין אותה אני מאוד מעריך את החברה AMD וכל המחשבים שלי בנויים על אותו מעבד של חברה זו וכמו כן רוב הסקרים שמראים את הבדלי הביצועים בין AMD ל אינטל מראים ש AMD לרוב יותר טובים { חוץ מקידוד } וזאת השאלה אם AMD יותר טובים וגם מתחרים בחברה גדולה כמו אינטל מדוע דבר בסיסי כמו אחריות איינו שווה בשתי החברות ?אינטל נותנת לבעבדיה אחריות לכל החיים ואילו AMD נותנת אחירות לשנה או במקרה של BOX אז שלוש שנים האם דבר זה לא מראה על איזה שהוא חוסר אמון של החברה עצמה במעבדים שלה הודה לכם אם משהוא יוכל להסביר לי מדוע מקרה זה קורה
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים האחריות ל"כל החיים" של אינטל לא באמת שווה יותר מאשר האחריות של AMD (אולי קצת, אבל ממש קצת)חוץ מזה שאינטל העולמית לא באמת נותנת אחריות לכל החיים, אלא רק לשלושרק אחד מהיבואנים של אינטל בארץ (איסטרוניקס) נותן לכל החיים, והרי אם אחרי שלוששנים מת לך המעבד הם לא בטוח יוכלו למצוא את אותו מעבד, ואז תיאלץ להסתדר עם תחליףאחר, או איזה 5% הנחה במעבד הבא שלך (בתנאי שאתה קונה מהם) מה שאומר שהאחריותלכל החיים הזאת זה רק גימיק שיווקי ותו לא
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים ממ...אתה לא צודק כל כך..(או אפילו בכלל)אבא שלי עובד עם רוב החברות הגדולות הוא דילר..לאיסטרוניקס יש אחריות לכל החייםוגם מלפניי חודש חיון לקחה עליה את הפרוייקט הזהעכשיו יש 2 סוכנויות בישראל שנותנות אחריות לכל החייםוהגימיק השיווקי של האחריות לכל החיים תופס בכל המיקריםאני לדוגמה היה לי מעבד 1000 מזמן..ושלא היה להם אותו יותר הם נתנו לי את המעבד הכי חלש שיש להם אחריוזה היה p4 1.7ואני אומר את זה מנסיון בתחום של 10 שנים..בקטע של שוק החומרה בארץ
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים מחבר שיווקי או לא לעניות דעתי אין כאן שום גורם שיווקי אלא אמון במוצר או לחילופי דעות שירות לקוחות נהדר אם המעבד שקניתי לאחר 4 שנים נהרס אני יכול ללכת לאינטל ולממש את האחריות { אני בטוח שלא יתנו לי הנחה אלא כמו שלפני אמרו יתנו לי את המעבד הקרוב ביותר לשלי } וגם אם יתנו לי הנחה לפחות זה משהו לעומתם אם מעבד של AMD נשרף, נהרס, מתקלקל אחרי 4 שנים אין לי למי ליפנות אני יכול לזרוק את המעבד לפח ואפילו לפי המקרה שלך לא לקבל אפילו הנחה בקניה הבאה שלי שוב אינני חושב שיש כאן איזה שהוא מעשה שיווקי אלא שירות לקוחות ואמון במוצר ואם האחריות של אינטל לכל החיים נמצאת רק בארץ מדוע היבואן של AMD בארץ אינו עושה את אותו המעשה אפילו רק בשביל התחרות על הלקוחות שאלה חשובה :האם יש בכלל בארץ יבואן רישמי של מעבדי AMD ?
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים יש יבואן רשמי בארץ לAMD (מצטער, אבל אני לא זוכר את השם)ואני לא מסכים, לדעתי זה גימיק שיווקי ולא יותר מזהאני מפקפק בכך שאינטל יתנו איזה מעבד על תושבת 775 רק בגללשהפנטיום 3/2 הישן שלו התפגראגב, פעם היה פה דיון רחב על נושא האחריות הזה, וממה שזכור לי אם תקרא טוב טובאת האחריות אז אחרי 3 שנים הם לא נותנים לך כמעט כלום (או 5, לא זוכר)בכל מקרה אתה יכול לערוך חיפוש ולקרוא, או שאתה יכול לחכות שיבואו אנשים שמתמצאיםבנושא יותר טוב ממני ויכולים לתרום יותר לדיון
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים ואני לא מסכים, לדעתי זה גימיק שיווקי ולא יותר מזהאני מפקפק בכך שאינטל יתנו איזה מעבד על תושבת 775 רק בגללשהפנטיום 3/2 הישן שלו התפגרתתפלא אבל עד היום איסטרוניקס מחזיקים p3 1000לא יודע בנוגע לחיון(ולא ממש נראה לי)אבל יש להם עדיין סטוקים של מעבדים דור ישן להחלפות..
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים שאלה חשובה :האם יש בכלל בארץ יבואן רישמי של מעבדי AMD ?טאק דאטה הוא היבואן הגדול ביותר בארץ בתחום המחשבים והוא גם היבואן הרשמי היחיד של amd בארץ.האחריות היא לשלוש שנים בהתאם למדיניות amd ברחבי העולם, אתה מוזמן לכנס לאתר amd ולקרוא על תנאי האחריות.
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים שתי החברות נותנות 3 שנים אחריות על מעבד בקופסאAMD:http://www.amd.com/us-en/Processors/ProductInformation/0,,30_118_11120,00.html3-year limited warrantyINTEL:http://www.intel.com/cd/channel/reseller/asmo-na/eng/products/box_processors/desktop/proc_dsk_p4/product_overview/war_inf/index.htmAll boxed Intel® processors are covered by a Three Year LimitedWarranty. Warranty remedies limited, at Intel's option, to repair,replacement, or refund.
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים הקטע עם אחריות של מעבד הוא שאחוז קטן מאוד הוא דפוק, ומהם, הרוב הוא DOA - ובמקרה הזה זה לא משנה אם יש לך אחריות של חודש, שלוש שנים או לכל החיים.השיעור של DOA אצל AMD גבוה בהרבה מאצל אינטל, אבל בשני המקרים זה אחוז קטן ובטל בשישים.
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים dead on arrival?זאת אומרת שהוא מגיע דפוק לחלוטין?או שהוא נדפק לך אחריי עבודה ממושכת?
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים לא, זה dead on arrivalשזה אומר שבפעם הראשונה שמנסים אותו הוא לא עובד, כלומר הואלא עבד בעצם אף פעםאבל כמו שאמרו לפני, מכיוון שאת זה אתה יודע כבר בפעם הראשונה שאתה מדליקאת המחשב זה לא משנה כמה זמן האחריות שלך, כל עוד היא יותר מאיזה יומיים בערךוכתשובה לפותח הת'רד, אם אינטל העולמית נותנת אותה אחריות כמו AMD, אז זה לאמראה יותר אמון במוצר מאשר שAMD נותנים במוצר שלהםוזה שהיבואן של אינטל נותן אחריות יותר מהחברה (לא ברור עד כמה זה "לכל החיים",אבל לא משנה)זה רק מראה שהם מוכנים לספוג את ההפסדים בכיסוי של מעבדים שמתקלקלים אחרי 3 שניםואז באים אליהם אל תלונות, כלומר יש להם גב כלכלי מספיק חזק או שהם פשוט יודעים שמעטמאוד אנשים באמת יבואו לממש את האחריות אחרי 3 שניםזה לא מראה יותר אמון במוצר, זה מראה שיש להם יותר כסף, מן הסתם כי אינטל יותר נפוץ מאשר AMD בארץ (ועכשיו צריך להבין למה זה קורה בכלל...)
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים הקטע עם אחריות של מעבד הוא שאחוז קטן מאוד הוא דפוק, ומהם, הרוב הוא DOA - ובמקרה הזה זה לא משנה אם יש לך אחריות של חודש, שלוש שנים או לכל החיים.השיעור של DOA אצל AMD גבוה בהרבה מאצל אינטל, אבל בשני המקרים זה אחוז קטן ובטל בשישים.גם אם הנתונים שבידך נכונים ומשקללים את ההמהרה שבוצעה על המעבדתרשה לי להניח שבעוד שנה שנתיים שלוש יהיו הרבהיותר פרסקטוים מתים מאשר אתלון 64.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.