כמה פנינות חוכמה מYNET - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה פנינות חוכמה מYNET


lion03

Recommended Posts

64 בדרך-כלל זול יותר מפנטיום 4, אבל לא תמיד. בדגמים המהירים והחדישים הוא עולה כמו פנטיום 4, וגם הלוחות עבורו יקרים מעט יותר. את פנטיום 4 אפשר לקחת עם לוח פחות חדיש, בעל תושבת מעבד מסוג 478 במקום LGA775. אנחנו פחות אוהבים את הפתרון הזה, אבל הוא עשוי להיות זול יותר.

...

A64 יותר זול, אבל אם ניקח את הדגם היקר יותר של ה-A64 מול מעבד בן שנתיים עם מסכן אז האינטל יהיה זול יותר.

ynet, תפסיקו להתנהג כמו ילדים קטנים ומפגרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במשך השנים יצא למעבדי שם רע בישראל, לא כל-כך באשמתם. לעיתים קרובות הם היו אכן פחות אמינים, אבל בעיקר כתוצאה משימוש בחלקים לא נכונים

מודעה

- שילובים בעייתיים של עם לוחות שלא נועדו להם, מאווררים חלשים מדי, וכו'.

פיספסתי משהו?

ד.א. במה שיש בגיימר, לא הבנתי מה הוא עשה שם, עשה אנדנדינו בין המחשבים שהציעו לו בהתחלה(אופיס, באג וכו).

חבל שהוא לא הקשיב לאנשים בפורום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ממש "הזדעזתי" מהכתבה הזאת :P

בוא נגיד שיחסית לדברים שמפרסמים ב-YNET וב-NRG (כמו עם המקרה של KSP לפני כמה חודשים, עם לוח-האם שלא תומך ב-DDR500 :bash:), הכתבה הזאת באמת יכולה להחשב כפנינת חוכמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ממש "הזדעזתי" מהכתבה הזאת  :P

בוא נגיד שיחסית לדברים שמפרסמים ב-YNET וב-NRG (כמו עם המקרה של KSP לפני כמה חודשים, עם לוח-האם שלא תומך ב-DDR500  :bash:), הכתבה הזאת באמת יכולה להחשב כפנינת חוכמה. 

צודק לחלוטין, ההרגשה שלי מהכתבה היא שהכותב מכיר את הטכנולוגיה, מכיר את הפרטים של היתרונות והחסרונות של כל מעבד, מכיר את הבעיות שהיו ל בשוק ומהיכן הן נבעו.

בסך הכל מדובר בכתבה מקצועית למדי ביחס לקהל היעד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אני אוהב את כתבות סיקור המחירים של Ynet, שתמיד הולכות "X יותר זול אבל Y יותר חזק", "A יותר מצליחה אבל B התאוששה לאחרונה". נו אתם יודעים...כתבות באורך הגלות שלא מועילות בכלום :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא שחור ולבן. בשוק אין כמעט מצב שבו A יותר טובה מ-B , גם יותר זולה ממנה וגם יותר אמינה.

בדר"כ זה A יותר טובה מ-B, יותר אמינה מ-B, אבל B יותר זולה מ-A. ועדיף לדעת במה A יותר טובה מ-B ובמה B יותר טובה מ-A, כל אחד עושה את השיקול שלו- מה יותר חשוב? המחיר או הביצועים? האחריות או המוניטין של החברה? ועדיף להיות מודע לכל היתרונות והחסרונות על מנת לעשות בחירה נבונה ככל הניתן.

וברור שלא יגידו לך ש-A הכי טובה בבירור בכל הפרמטרים על B :P . אם היה ברור למשל ש- הרבה יותר טובה מאינטל בכל הקטגוריות וש-ATI טובה יותר מ- לא היה טעם לפורום הזה. כולם היו יודעים ש-A יותר טוב מ-B וקונים מן הסתם את A. אז אני באמת לא מבין את הביקורת שלך על הכתבות האלה. ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא באמת מצפה למצוא ב-YNET\NRG כתב "מוכשר" נכון? וגם אם יש כזה, הוא יידרש לרסן את כישרונו ולכתוב כתבה פשוטה, ברורה ובסיסית עד כמה שניתן.

בסה"כ, זה לא מיועד לנו, אלה שיודעים כבר כמעט הכל (לא נגזים, אבל יחסית הרבה) בנוגע למחשבים, זה מיועד לכל הציבור, לכן מרוב הכתבות שתראה לא תלמד שום דבר חדש.

אם אתה רוצה המלצות מהימנות אתה יודע איפה לחפש אותן באינטרנט (וזה לא יהיה ב-YNET ;)).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האחרון הרג אותי... בא להתייעץ עם 3 מפרטי חרא... חחחחחחחח מעבד 3.0 עם 256 ... מדהים!

ואיך הוא מתעקש... אח שלו מבין גדול חחחחחחחחח ואני לא סובל כאלה ילדים. למה לבוא להתייעץ עם הוא לא מוכן להקשיב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מה יש לכם נגד שוקי גלילי - הבחור יודע לכתוב ולהתנסח והוא גם יודע על מה הוא מדבר [ברוב המקרים]. לפחות הכתבות של שוקי לקוחות מנט מגזין שיוצא כל חודש ואני בטוח שהם לא היו מחזיקים בן אדם שלא יודע על מה הוא כותב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...