יש לי מודם usb - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי מודם usb


urich

Recommended Posts

לפני כשעה התקנתי את המודם לאחר טיפה קשיים פרטיים אבל היתרשמתי לטובה מהמודם הקטן והמכוער למדי לדעתי הוא פועל 10 והמהירות טובה אם יש עוד שאלות על המודם אשמח לענות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה חבילה יש לך? איזה ספק? בכמה אתה מוריד מאתרים בארץ? מחו"ל? מהי המהירות המקסימלית שהגעת אליה? מה הפינגים שלך לארץ? מה הפינגים שלך לחו"ל? :jump:

סליחה על מטר השאלות ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בנטוויזן במבצע מעולה 19 דולר לחודש לששת החודשים הראשונים (התחייבות לחצי שנה) ואחר כך או שהמחירים ירדו או שאני יעבור לחברה אחרת עם כזה או שנחזור למודם הרגיל

חוץ מזה המודם פועל 10 הוא קטן והמהירות בהורדות טובה 56 קילובייט\שנייה

פינגים לא יודע מה זה

החבילה היא של חצי מגה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אני יבדוק את הפינג שלי כבר הבני מה זה ואשמח לשמוע מהו פינג ממוצע או טוב לחבילה של מהירות כזאת.

בקשר להתקנה שתי דקות ויש לך מודם, התקנתי לבד ואפילו סבתה שלי הייתה מצליחה להתקין את המודם (תוך שלוש שעות בערך) ההתקנבה היא כמו של כל רכיב רק צריך להתקשר לתמיכה ולשנות כמה הגדרות ברשת בלוח הבקרה וליצור התקשרות חדשה (לוקח עוד דקה או שתיים).

אני מתרשם ממהירות של 57 קילו לשנייה בהורדות בkazaa וב getright (תוכנת ההורדה הטובה בעולם לדעתי וגם היפה ביותר) הגלישה טיפה יותר מהירה ביחוד בווידאו ובתמונות אבל ציפיתי ליותר.

הספק שלי וא נטווחזין שוב ואני נהנה מכל רגע איתם תמיכה תוך מספר דקות שירות מעולה לא היו לי בעיות להיתחבר אפילו פעם אחת ובקיצור עם מחיר כזה מי יכול להיתלונן (200 שקל לחודש כולל הכל).

חןץ מזה אני ירושלמי למי ששאל ואני גר לפי הידוע לי בערך כ500-800 מטר מהמרכזיה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...