הערות/הארות ועוד בנוגע לכתבה על 3DMark05 ב-PCArena - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הערות/הארות ועוד בנוגע לכתבה על 3DMark05 ב-PCArena


Saliman

Recommended Posts

שלום לכולם!

לפני כשבוע פירסמנו באתר PCArena כתבה שבוחנת את השפעת מערכת המחשב על התוצאה ב- 3DMark05. (לחצו כאן כדי לקרוא אותה)

בתור כותב הכתבה, רציתי לשמוע מהקהילה פה הערות/הארות/חירטוטים וכו' כדי לדעת מה דעתכם על הכתבה וכדי שנוכל לספק בעתיד כתבות טובות יותר.

תודה,

Saliman

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:o

כזו פירסומת עצמית בוטה לא ראיתי כבר המון המון (כבר אמרתי המון?) זמן. מה קרה, המצב בקהילה שלכם כ"כ גרוע שהחלטתם לבוא לפה? התגובות וההערות/הארות של הקהילה שלכם לא היו מספיק מיקצועיות/מתחנפות/קיימות שהחלטתם לבדוק חוו"ד של קהילה אחרת?

פשוט LAME במלוא מובן המילה... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מממ כן, כל מילה...

הסיבה היחידה שפירסמתי את הדיון הזה היא כי יש כאן קהילה גדולה של משתמשים (אצלנו פורסם דיון דומה בשבוע שעבר עם יציאת הכתבה) ורציתי לדעת במה אני יכול לשפר את אופן הכתיבה של הכתבות הבאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה או האתר שלך היו טיפה יותר מיקצועיים לא הייתי צריך להסביר לך למה מה שאתה עושה פה הוא פסול מכל בחינה ואופן אבל אני אנסה בכל זאת. במילותיך אתה "כי יש כאן קהילה גדולה של משתמשים" הינך מעיד קבל עם ועדה כי הסיבה לפירסום הלינק המוביל לאתרך (אתר מתחרה ד"א) נובע משיקול פשוט - פה יש הרבה אנשים שניתן להפנות לאתרך. אם זו לא פירסומת עצמית (במסווה לא עדין במיוחד) אני לא מבין מה כן.

וכל מה שתאמר יהי רק ניחום עצמי ותירוץ עלוב להרגעת האגו שלך. אני במקומך הייתי מבקש ממנהלי האתר למחוק את הת'רד הזה כשבידך עדיין שמץ מכבודך העצמי ומהמוניטין המיקצועי שלך.

ראה זאת כעיצה ידידותית ולא כירידה ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז? אתם גם מעלות חדשות על מאמרים באתר מקבילים נוספים כגון -SPOT אבל אני לא רואה פה חברי צוות שלהם מבקשים מהקהילה שלכם את תשומת הלב באופן אישי. עצם זה שפרסמתם על כך ידיעה ואדון מנהל האתר המקביל החליט שזה כנראה לא מספיק למשוך אליו גולשים מהקהילה הזו מראה על רמה די נמוכה ועל צחנה מסוימת של נואשות לטעמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין שיש לך בעיה עם הרצון שלי לשפר את רמת הביקורות באתר, אבל זה לא אומר שאתה צריך להרוס את הדיון ולמלא אותו בספאם. אמרת את מה שיש לך פעם אחת, זה מספיק. אם זה  מפריע  לצוות מנהלי הפורומים פה אז הם יגיבו ויעשו עם הדיון כרצונם, אבל עד אז אני אודה לך אם לא תהרוס את המטרה של הדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תומר (Saliman) הפנה אותי לדיון הזה לאחר ש-ROTFL החל "לרדת" אם אפשר לקרוא לזה כך על Arena.

ובכן, אני מנהל האתר, ואני לא רואה שום סיבה שלא נשאל כאן איך לשפר את הכתבות שלנו לטובת כל קהילת החומרה.

מכיוון שכאן אכן נמצאת רוב קהילת החומרה בארץ, אני לא רואה שום סיבה לא לפרסם דיון כמו זה. זה רק מראה עד כמה אנחנו מעריכים את הזון על היותו האתר מספר אחד בתחום החומרה בארץ.

לגבי "הנואשות והצחנה" כפי שקראת להם יש לי רק דבר אחד להגיד - תשתוק אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר.

PC Arena קיים רק 9 חודשים והוא כבר צבר קהילה לא קטנה ונכנסים אליו מדי יום לא פחות מ1700-1800 אנשים שונים מדי יום. אם לזה אתה קורא נואשות - שיהיה לך בכיף. הלוואי שאתרים אחרים בארץ היו "נואשים" כל כך כמונו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ROTFL ההנחה שלך שגויה מיסודה, ואני אסביר:

ככל שיש בו-זמנית שיתוף פעולה ותחרותיות בין האתרים השונים, כך הרמה תעלה בארץ. כל אתר ידחוף את המתחרה שלו להיות טוב יותר - אתה רק תרוויח מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...