פרוייקט רציני לרכב....: (צריך יעוץ) - עמוד 2 - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פרוייקט רציני לרכב....: (צריך יעוץ)

elad_rabi

אולי לא חוקי אבל אם נגיד אתה עושה "כפתור חירום" שלא משנה באמצע מה אתה זה סוגר ומביא אותך למסך של הgps נראה שוטר אומר משהו...

מי אמר לך את זה? איך אתה רוצה שנשתמש בו? בצורה עקיפה? חח

ה12+ ברכב קופץ בצורה די פראית בין קרוב ל 14.5 וולט ויכול לרדת אפילו עד 9.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

• תגובות 40
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

או שיותר פשוט ( והרבה הרבה יותר יעיל , זול וחסכוני ) לקנות ספק שמיועד לזה

כמו opus

http://www.opussolutions.com

ככה גם לא צריך לבנות מעגל שיחזיק את המערכת עובדת בעת התנעה ולא יגרום לריסטרט..

ועוד כל מיני דברים כמו השעיות לכיבוי וכו'

יש עוד כל מיני ספקים כאלה

אבל עדיין לא הצלחתי למצוא בארץ אז הסיכוי הכי טוב זה או כל חנות מחו"ל

אם למישהו יש מושג על מקום שמוכר מוצרים כאלה בארץ אשמח לקבל פרטים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל למה אתה מעצבן? אם אתה נותן לו Vcc ע"י מגבר חוצץ 741 אז אתה שומר על אי ירידה ממתח ה- Vcc שנגדיר אותו כ- 12 וולט הבנת??

זה כבר מעניין יותר. השאלה היא איפה מוצאים מייצבי מתח שיעמדו בזרם שהמחשב צורך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]you can't use the car voltage directly, you need an invertor (DC to AC convertor) and then use a normal PSU or go for one of those opus things. the bigger problem is what you're going to do for controlling the computer. mouse and keyboard are not an option for obvious reasons. a touch screen is only option I see, but it's too complicated and expansive to setup. a touchscreen can be used as a keyboard thanks to the on-screen-keyboard, but the screen has to be fairly large so you could use it. I'd say 10' @ 800x600 is the maximum and that's not even considering the fact that it's going to be much harder to hit a 10 by 10 box while the car is in moving.[/ltr]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]you can't use the car voltage directly, you need an invertor (DC to AC convertor) and then use a normal PSU or go for one of those opus things. the bigger problem is what you're going to do for controlling the computer. mouse and keyboard are not an option for obvious reasons. a touch screen is only option I see, but it's too complicated and expansive to setup. a touchscreen can be used as a keyboard thanks to the on-screen-keyboard, but the screen has to be fairly large so you could use it. I'd say 10' @ 800x600 is the maximum and that's not even considering the fact that it's going to be much harder to hit a 10 by 10 box while the car is in moving.[/ltr]

ממש לא אחי הopus מקבל dc

http://www.opussolutions.com/modules.php?name=News&file=article&topic_id=7&sid=6

input יש לך כמה אפשרויות חוץ ממסך מגע

יש לך זיהוי קולי

יש לך שלט - או אינפרא או אפילו אחד פשוט לcom שיתמזג עם ההגה

יש לך מקלדות קטנות וכו' שאפשר לקנות

בקיצור יש אפשרויות

יש ספקי כח שמוציאים מתחים של ויש להם כניסת DC. אבל אני לא בטוח שהם עומדים ב 7 וולט.

בדיוק על זה אני מדבר

הopus הוא אחד מהם

וכן הם עומדים בכל המתחים שאמורים לצאת מהמצבר :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]you can't use the car voltage directly, you need an invertor (DC to AC convertor) and then use a normal PSU or go for one of those opus things. the bigger problem is what you're going to do for controlling the computer. mouse and keyboard are not an option for obvious reasons. a touch screen is only option I see, but it's too complicated and expansive to setup. a touchscreen can be used as a keyboard thanks to the on-screen-keyboard, but the screen has to be fairly large so you could use it. I'd say 10' @ 800x600 is the maximum and that's not even considering the fact that it's going to be much harder to hit a 10 by 10 pixel box while the car is in moving.[/ltr]

ממש לא אחי הopus מקבל dc

http://www.opussolutions.com/modules.php?name=News&file=article&topic_id=7&sid=6

יש לך זיהוי קולי

בקיצור יש אפשרויות

[ltr]I said or learn to read, besides you can't put a keyboard it's just stupid, and a mouse? on what you're going to move the mouse? and you can't use a keyboard while driving you need a one finger control or something that is small enough to be mounted and no, those small laptop-size keyboard aren't small enough.[/ltr]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש לא אחי הopus מקבל dc

יש לך זיהוי קולי

בקיצור יש אפשרויות

[ltr]I said or learn to read, besides you can't put a keyboard it's just stupid, and a mouse? on what you're going to move the mouse? and you can't use a keyboard while driving you need a one finger control or something that is small enough to be mounted and no, those small laptop-size keyboard aren't small enough.[/ltr]

טוב בסדר לא שמתי לב מה נכנסת לסרטים

וכמו שאמרתי לא צריך מקלדת או עכבר ( רק לגיבוי לשים איפשהו )

זיהוי קולי / שלט יעשו את העבודה מעולה

וכשיהיה כסף מוסיפים touchscreen kit וזהו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצאתי היום אתר נפלא של אבל הוא בגרמנית.

באתר יש מלא פורומים על במחשבים ופורום של של מכוניות, עם work log מאוד מקצועיים ומפורטים ,רק חבל שאני לא יודע גרמנית, אבל שאני חושב שהתמונות מדברות בעצמם.

בחלק של המכוניות מראים איך המכונית מתחילה להתפתח ממכונית סטוק לארסמוביל רצינית.

p6n_emneu_3gross.jpg

p6n_emneu_4gross.jpg

וכך היא הייתה בהתחלה:

>

חוץ ממלא למכוניות יש גם מלא מודינג למחשב שמאוד מקצועים והיותר מרשימים שראיתי בחיי.

רצויי להרשם כי חלק מהתמונות נמצאות על הסרבר של האתר, ובשביל לראות אותם צריך להיות רשום.

אופס ששחכתי לתת את הכתובת:

http://213.221.104.186/pcmax/forum/index.php?s=ea8b3b17071c2a97201d51d807d51839

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]a remote is too messy and it's not like it's so cheap. a 15" touch screen LCD will send you back about 250-350$. the real problem is that you need a car "OS" I think you can do something simple with frontpage and a few plug ins. unless you want to uses the as it is, which is going to be very hard, since it wasn't designed to be used via a touch screen.[/ltr]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

• צור חדש...