עבור לתוכן

Venturi Fetish - עוצמה חשמלית

Featured Replies

פורסם

למה רק תשיעית מהמים הופכת למימן? זה לא ממש הגיוני...

אם כבר שני שליש הופך למימן

  • תגובות 35
  • צפיות 1.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לכל מי שאמר שמכונית מונעת חשמל לא ריאלית כי יש לה טווח קצר, יש בעיה להטעין וכו':

תחשבו שמכונית כזאת עושה 350 ק"מ, אבל עם מנוע שנותן לה 280 כ"ס...

קחו מכונית יותר נורמלית, עם ביצועים שדומים למכוניות משפחתיות רגילות, והטווח יעלה וכמות הסוללות הדרושה תרד.

וגם אם לא-אז יהפכו את כל תחנות הדלק של היום לתחנות הטענה חשמלית...

ובקשר לתדלוק בבית-אני לא מבין מה הסיפור-גם אם אתה גר בבניין רב קומות, אתה מחנה את המכונית, נגיד, בחניון תת קרקעי? מן הסתם יש שם שקע חשמלי?...

ודבר אחרון לגבי הזיהום שכביכול יעבור מהמכוניות לתחנות הכוח:

תחנת כוח מייצרת אנרגיה בצורה הרבה יותר יעילה ונקיה ממכונית. ואם יבנו תחנות הטענה, מן הסתם יהיו שם תאים סולריים, או תחנות רוח או וואטאבר, שיחסכו עוד יותר את הזיהום.

פורסם

350 ק"מ זה לא הרבה פחות ממכונית רגילה...

פורסם

כמעט ברור מבחינה הגיונית שכמו ששילבו מנוע חשמל-בנזין ישולב מנוע חשמל - מימן - אנרגיה סולארית. מנוע ראשי יהיה מנוע החשמל ואילו בעירת המימן תומר לחשמל שיטעין מחדש את הבטריות תמידית בסיוע של מקלטים סולארים שיכולים להיות הגג, מכסה המנוע ובעצם כל החלק העליון של הרכב.

אני בטוח שעם קצת חפירה בגוגל אני אמצא משהו כזה או דומה. זה נראה כמו פיתוח מתבקש !

פורסם

זה לא לוקח פול זמן לטעון כל כך הרבה חשמל ?

פורסם

חשבתם על זה, שהמכונית יכולה לטעון לפחות חלק מהבטרייה בזמן הנסיעה?

מהסיבובים של הגלגל/מנוע.

וחוץ מזה אין גבול למדע, מדענים יפתחו תמיד דברים חדשים.

אוליי מתישהו יראו באופק מכוניות סולריות (יש כבר כאלה) אבל אני מתכוון לציבור הרחב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים