פורסם 2004 באוגוסט 2321 שנים ניסיתי ליצור איתם קשר בזמן האחרון, אבל הטלפון של החנות לא זמין, הפלאפון לא זמין והאתר לא מתעדכן.מני נעלם?
פורסם 2004 באוגוסט 2321 שנים אתה מוכן לתת קצת יותר פרטים לכל אילו שלא מכירים את החנותולפי מה שאתה מספר החנות פשטה תרגל :-[
פורסם 2004 באוגוסט 2421 שנים בעעעע מסכנים כל אלה שקנו שם אם זה לא חברת בע"מ אפשר להוציא ממנו את הכסף...... אבל זה בטח חברת בע"מ.... תמיד כדאי לקנות בחברות שלא יפשטו רגל כמו אייבורי... חחחחחחח :lol:
פורסם 2004 באוגוסט 2421 שנים מחבר חבר שלי תקוע עם RADEON9500PRO שעושה לו בעיות, תאורטית אמור להיות לו אחריות, הכרטיס של SAPPHIRE והוא נקנה לפני שנה, מי היבואן בארץ?
פורסם 2004 באוגוסט 2421 שנים גם לNICE- דרור, היה צריך את האחריות בשביל הלוח אם שלו נראה לי...הוא פתח דיון לפני כמה זמן, עם אותה שאלה.
פורסם 2004 באוגוסט 2521 שנים מי שרוצה לנסות את מזלו בניצול האחריות, שינסה לנסוע אליו הביתה.הוא גר בכפר מונאש.. אבל אין שם רחובות ככה שתצטרכו לשאול אנשים, והוא כמעט אף פעם לא בבית...אני ממש שונא את ההתנהגות שלו, הוא ברח מלתת אחריות... ומה שעוד, הוא לא טרח לעדכן את הפרטים באתר את הטלפונים שלו למשל.הייתי צריך לנסוע עד אליו הביתה (במקרה אבא שלי פגש אותו בדרך) ואל האיש שמשכיר לו שם את המקום של החנות, בשביל להשיג את המספר.אני חושב שהוא שינה את המספרים, בשביל להתחמק מאנשים.
פורסם 2004 באוגוסט 2521 שנים היבואן של ספיר הוא Grand Advance. הוא ממוקם באזור התעשיה ראשל"צ. איפה בדיוק לא יודע.
פורסם 2004 באוגוסט 2621 שנים ל-Sapphire יש שני יבואנים בארץ, Grand Advance הוא הרשמי וה-Gyrotech הוא הלא רשמי.תבדוק במדבקת האחריות שעל הכרטיס מה כתוב, אם אף אחד מהשמות לא מופיע סימן שסימפלטק ביצעו "ייבוא אפור" של הכרטיס וחוץ מלנסות את שרות ה-RMA של Sapphire אין לך יותר מדי ברירה.כנ"ל לגבי שאר המוצרים שנרכשו דרך סימפלטק.
פורסם 2004 באוגוסט 2621 שנים סימפלטאק בחיים לא ייבאו דברים בעצמם כאשר היה להם יבואן בארץ כבר.חוץ מגופי קירור וזכרונות מסויימים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.