צריך המלצה למסך פלזמה 44 אינץ'. - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך המלצה למסך פלזמה 44 אינץ'.


Bug2000

Recommended Posts

שלום לכולם!

אז כמו שנאמר בכותרת אני מחפש המלצה למסך פלזמה 44 אינץ'... אני לא מבין בזה בגלל זה אני לא יכול להגדיר תקציב תתחילו להמליץ ואז נראה מה יהיה התקציב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במוסף רייטניג של שבוע שעבר הייתה כתבה ממצה למדי על פלסמות,לצערי לא שמתי לב לשמות הדגמים שהמליצו עליהם, אבל אני זוכר שכולן היו ב-19,900 ש"ח, כולן היו איכותיות והחברות היו Nec,Panasonic, ו-.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

...

תודה רבה גם על הפרטים ששטפת איתם את כל הדף.

Proview, בהכללה הם יצרן גרוע. ובנוסף, בעוד 3000-4000, אפשר לקנות איזו Nec או Panasonic יפנית שתציג לו תמורה הרבה,הרבה יותר טובה(אורך חיים,בהירות,ניגודיות וכו').

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אתם אומרים שטלויזיית פלזמה 42 אינץ' טובה מאוד עולה בסביבות ה 20K ?

אם כך אז אין בעיה ...

שחכתי לציין שהטלויזיה לא בשבילי אלא בשביל חבר של אבא שלי... אני צריך לדעת איזה דגמים מומלצים ואחר כך ללכת לבחור מהמומלצים את זה שנראה הכי טוב.

כמה שאלות : מה אומר היחס הזה 1:1900 וכו'? זה אומר משהו על האיכות? והבנתי שמומלץ לקחת עם 100HZ (כמו במסכים רגילים כמה שיותר HZ ככה טוב יותר)?

טוב אז תמליצו לי על דגמים ספציפיים אפילו באיזור ה 30K העיקר שיהיה כמה שיותר איכותי, אבל אם ההבדל לא כזה גדול בין טלויזיות ב 30K ל 20 K אז אל תמליצו על טלויזיות יקרות יותר שלא נותנות את התמורה המלאה לכסף.

תודה מראש ;).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה שאלות : מה אומר היחס הזה 1:1900 וכו'? זה אומר משהו על האיכות? והבנתי שמומלץ לקחת עם 100HZ (כמו במסכים רגילים כמה שיותר HZ ככה טוב יותר)?

אני מניח שאתה מתכוון ל- Contrast Ratio, היחס בין כמות האור שמוציא המסך כאשר מוצג עליו מסך לבן (100 IRE) לבין כמות האור שהוא מוציא כאשר מוצג עליו מסך שחור (0 IRE).

אתה צריך להבין, ששום דיגיטלית שקיימת כיום בתחום הוידאו (DLP, LCD, פלזמה ו-LCoS) לא יכולה להציג מסך "שחור" - חוסר מוחלט באור.

ה-CR מבטא כמה יראה לך השחור בתור שחור אמיתי, כי אם תכפיל את כמות האור במסך לבן, עצמים שחורים יראו לך, בהשוואה, יותר שחורים.

בקיצור, כמה שיותר גבוה יותר טוב ;)

בנוגע לקצב רענון (נמדד ב-Hz - פעמים בשנייה), אני לא מבין גדול בפלזמות per se אבל אני חושב, שמאחר והן מציגות באופן פרוגרסיבי (Progressive Scan) ומאחר ואין בעיית "הידבקות" של הפוספור, הקצב רענון לא משנה, אבל קח את זה בערבון מוגבל, אני אולי טועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובות, אז יש המלצה לאיזה דגם\חברה ספציפית?

העצה הכי טובה לדעתי היא ללכת לפורום שמתמחה בדברים כאלה, כמו זה:

http://www.avsforum.com/avs-vb/forumdisplay.php?s=&forumid=40

לפני שקונים משהו, בטח ובטח מסך ב-20K.

המודרייטור בפורום הנ"ל הוא ישראלי ואולי הוא יוכל לעזור לך אם תהיה נחמד :).

עריכה: התבלבלתי, oferlaor הוא מודרייטור בפורום אחר ב-AVS, של סקיילרים, אבל הוא מבין בפלזמות.

בכל אופן, אולי כדאי לך לפרסם את השאלה גם בתפוז.

הבעיה העיקרית בללכת לחנות לראות בעצמך היא שהטלווזייות ברובן לא מכוונות ובתנאים לא הכי אופטימליים. אני חושב שחוות דעת סובייקטיבית של מישהו שהתמש במסך לאורך זמן ויכול להעיד על פרמטרים נוספים כמו אמינות, איכות בנייה וטיפול בחומר ממקורות שונים, תהיה בעלת ערך יותר גדול מלהסתכל על צג במשך כמה דקות.

נ.ב.

תיזהר מהשוואות ישירות אחד מול השני, שכן כמעט תמיד, המסך הבהיר יותר יראה לך יותר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...