פורסם 2004 ביולי 421 שנים ערב/לילה טוב בן דוד שלי, לא התייעץ איתי לפני שקנה את המחשב שלו, לפני כמה חודשים, וקנה אחד ממחשבי הקבר של שמיר מחשבים. עכשיו זו לא הבעיה, לפחות לא זו שמדובר בה עכשיו, אלא הבעיה היא שהמדפסת שקנה עם המחשב שהיא גם כן די לא משהו, התקלקלה, ויש לה אחריות. הוא ניסה ליצור קשר עם החנות אבל לא עונים, וכך גם האתר אינו עולה. כמו כן, הוא שמע כמה שמועות על כך שהם פשוט רגל או משהו כזה. השאלה שלי היא, האם נכון הדבר? ואם כן, מה אתם חושבים שהוא יכול לעשות בקשר לאחריות ולמדפסת? (כמובן שהעניין יכול להוות בעיה בעתיד גם לשאר החלקים במחשב...)
פורסם 2004 ביולי 421 שנים 1) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2888803,00.htmlו 2) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2925815,00.html
פורסם 2004 ביולי 421 שנים מחבר תודה אחי!איזה בעסה ללקוחות עכשיו.אבל אין מה לעשות, כשעושים טעות משלמים עליה...עכשיו השאלה שלי היא האם יש לכם מושג או רעיון מה בן דוד שלי יכול לעשות בקשר למדפסת המקולקלת שלו?
פורסם 2004 ביולי 421 שנים אויי כמה חבל שאנשים קונים בכל מיני חורים את המחשבים שלהם , וכן הוא יכול לממש את האחריות אצל היבואן
פורסם 2004 ביולי 421 שנים הקיצר, שמיר מחשבים פשטו רגל אם המדפסת שברשותך היא HP אני יודע שאין בעיה, אתה פשוט בא למרכזי השירות שלהם לגבי שאר החברות אני לא יודע, תבדוק, אפילו אם יגידו לך בתחילה לא, תנצל את היותך ישראלי ותעשה קצת בלגן, אחרת לא תזיז כלום ()
פורסם 2004 ביולי 421 שנים מחבר אני יודע.ממש התעצבנתי כשידעתי שהוא קנה את המחשב בלי להתייעץ איתי, כי הייתי יכול לעזור לו ממש המון!נתחיל מזה שאת המחשב הייתי מזמין לו מחנות נורמאלית. ועד להתייעץ איתכם פה בפורום עליו.בקשר למדפסת שלו אז אני חושב שיש לו LEXMARK. אתם יודעים מה היבון שלה והאם יתנו לו עליה אחריות?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.