עבור לתוכן

Featured Replies

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

זה כשבועיים שלושה אני חווה ניתוקים על בסיס יומי בחיבור לבזק בינלאומי (חבילה 100 מגה תשתית וספק).

הראוטר שברשותי הוא VR600 V2.

 מהתמיכה הטכנית נאמר לי קודם לעשות ריסט לראוטר.

לא עזר גם אחרי שהחלפתי פילטר וכבלים, הוזמן טכנאי, שמצא שגיאות באיזה כרטיס בארון של בזק.

הוזמן טכנאי של בזק, אמר שהחליף כרטיס, בא לבית, הסתכל קצת ואמר "תקין" והלך.

הניתוקים המשיכו.

שמתי בחזרה את הראוטר הישן (W9970), לא עזר, הניתוקים ממשיכים.

בלוג של הראוטר פשוט כתוב DSL LINK DOWN.

 

בשיחה האחרונה עם התמיכה נאמר לי פתאום שיכול מאוד להיות שזה עדיין לא הקו אלא בעיה של התחברות סימולטנית של אותו יוזר, וכשזה קורה יש ניתוק ??

הבחור הציע לי בשלב זה לבקש שיחליפו לי שם יוזר, מה שאני לא מעוניין לעשות כי אז אצטרך גם להחליף כתובת מייל, שזה כאב ראש.

בינתיים הוחלפה רק הסיסמא...

 

לא יןדעי מה לחשוב מכל העניין, למישהו היה סיפור דומה או יש איזו הצעה ?

 

תודה.

 

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים