עבור לתוכן

התייעצות לגבי התנערות מאחריות KSP

Featured Replies

פורסם

רכשתי סוויץ CISCO מ-KSP בסוף 2019. בחשבונית רשום "אחריות שנתיים באתר הלקוח ע"י סיסקו". לאחר חודשיים התחיל לרסט את עצמו והיה בלתי שמיש. לא הצלחתי להשיג אותם, היו פתוחים למכירות אבל לא לשירות (תקופת הסגר). דרשתי במספר הזדמנויות את מימוש האחריות והחלפה בבית הלקוח. 3 חודשים הייתי בלך ושוב. KSP, CISCO הלוך ושוב. מתנערים. הכריחו אותי להגיע על מנת לאסוף סוויץ חליפי. KSP טענו שזו בעיה של CISCO. סיסקו טענו שלא היה ולא נברא. רשום ע"ג החשבונית בבירור. אני שוקל הגשת תלונה לרשות להגנת הצרכן. אוני בטוח שרבים הוטעו, ואולי יתקנו דרכיהם.

פורסם

היי

 

לא יודע לגבי סוויצ', אבל אאל"ט, נניח בנייד, שבועיים ראשונים פונים לחנות,

ולאחר מכן, זה באחריות היבואן.

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

בעיה ידועה אין שום אחריות ב KSP רק עבודה בעיניים ומדינה חלשה שנותנת לעסקים להתנהל ככה בצורה פח אשפה... תגיש תלונה כבר אלפים הגישו אין שום השפעה אין שום חוק חדש וזה רק עוד נייר למגירה.

פורסם

אל תתנהל מולם טלפונית, תקח את התחת שלך ותדבר מול בעל הסניף כשאתה מקליט\מצלם את שיחתכם ומודיע לו על כך שהשיחה מוקלטת\מצולמת..
במידה וכלום לא נעשה, תפנה למועצה להגנת הצרכן עם כל החומר שלך עליהם והם יגישו תלונה ויקנסו אותם.
אתה יכול גם כך לבצע תביעה אזרחית בסמוך לפסיקת המועצה להגנת הצרכן ללא הוכחת נזיקין וגם לקבל הוצאות משפט.
הגיע הזמן שהכלבים השוטים יעברו סירוס.

ולא רק ברשתות המחשבים, רשתות כלל מוצרי החשמל שמטרטרים לקוחות ליצרניות\יבואניות וכו' וכו' בנוגע למתן שירות אחריות, הדבר אינו חוקי.
אני קניתי מאיקס חנות, שילמתי איקס עמלה כי לא רכשתי ישירות מהיצרן (ויש ליצרנים לרוב חנויות פיזיות ואונליין לדבר), אין שום סיבה בעולם שהצרכן ינותב מהחנות ליצרן, לספק, ליבואן ובלה בלה בלה.
שופט קבע בפני ב-5 תביעות שהיו לי בעבר כנגד רשתות דומות, שזריקת אחריות היא פשע, ורק במקרים שהדבר הוא היפוכו, זה במשקל שהוא נעשה כדבר תמים. החנות עדיין תפצה את הלקוח ויפסק שהדבר נעשה לא במזיד ואין חשש לדפוסי עבריינות מועדים.
וכן יש בארצנו הקטנטנה מבערך 2006 מעין דפוס דומה לזריקת זין.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים