פורסם 2019 במרץ 66 שנים קניתי עכבר ב2017 מאמאזון ארהב, נשלח ישירות. העכבר התחיל לעשות בעיות, פניתי במייל למימוש אחריות. הם אישרו RMA, ואז ביקשו כתובת. אחרי שנתתי להם. אמרו שאין אחריות בין לאומית. והם יכולים לשלוח רק לארהב. פעם ראשונה אני נתקל בזה, אני אישית קיבלתי מהם RMA, ואני מכיר עוד רבה סיפורים דומים. נערך 2019 במרץ 66 שנים על-ידי Alexkmr
פורסם 2019 במרץ 66 שנים מחבר פניתי. קניתי באמאזון COM הם נותנים אחריות רק ל-30 יום. ביקשתי מהם רק לפנות ללוג'יטק אולי זה יעזור. הם אמרו שהם לא יכולים. התקשרתי היום ללוג'יטק, הם אמרו שהם פתחו קריאה במדינה שנותנת שירות לישראל. (הודו. הזוי) לדעתי אני עומד להימרח עוד הרבה...
פורסם 2019 במרץ 76 שנים מחבר כעיקרון לדעתי אפשר לתקן לבד. הגלגלת לא עובדת טוב, והכפתור של הגלגלת גם לא עובד טוב. אני מפרק את העכבר = מאבד אחריות לכן אני משאיר את זה כאופציה שנייה.
פורסם 2019 במרץ 126 שנים מחבר אחרי השיחה לארהב העבירו את הפנייה שלי למדינה אחרת, ושלחו לי היום עכבר חדש. נערך 2019 במרץ 126 שנים על-ידי Alexkmr
פורסם 2019 במרץ 276 שנים כידוע לי ללוג'יטק מעולם לא היה אחריות בין לאומית כי יש להם יבואן רשמי בארץ אתה יכול לשאול אותם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.