עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

שיטה עבודה חדשה (לפחות בשבילי) של USHOPS

Featured Replies

פורסם

זאת לא פעם ראשונה שאני משתמשת USHOPS, אבל תוצאה שונה. 

ב18 לפברואר קניתי בחנות אמריקאי 2 מוצרים (תכשיטים) על סכום 100$. ב 22 בפברואר חברת USHOPS קיבלה על כתובת שלה אמריקאי את הקניה שלי וחתמה על קבלת החבילה.

אחרי מזה, חברת USHOPS, שקלה ומדדה את גודל של החבילה ורשמה סכום לתשלום בשבילי.

באותו יום (22 בפברואר) שילמתי 151.36 ש"ח, אשר כוללים: שילוח מהיר (4-7 ימי עבודה) של חבילה מארה"ב לישראל, ביטוח של חבילה ומע"מ ישראלי.

לאחר מזה כל התהליכים קפאו וחבילה "נעלמה". חברת USHOPS לא שלחה את החבילה, לא עונה על דואר אלקטרוני ובטלפון כל יום נציגים מבטיחים תשובה על חיפושים "מחר" ולא חוזרים. כבר עברו יותר מ7 ימי עסקים - אני לא קיבלתי לא חבילה, ולא החזר כספי.

לצערי, על פי ההתנהגות של הנציגים (כולל מנהלת שירות לקוחות שירן) הם לא הולכים לפתור את הבעיה.

כמובן, יש לי את כל המסמכים המאשרים את דברי.

אני פתחתי תיק ב PayPal על החזר של 151.36 ש"ח על שירות שהם לא עשו.

 

פורסם
  • מחבר

סוף הסיפור: אחרי פנייתי למועצה הישראלית לצרכנות, "פתאום", באותו יום, חברה UShop הגיעה למסקנה שמוצר נאבד במרכז הלוגיסטי- בארה"ב.
היום קיבלתי את כל הכסף בחזרה (בניכוי עמלות PayPal).
ואני בטוחה, שאם לא הייתי פונה להמועצה ולא הייתי פותחת תיק בPayPal, המיילים שלי לUShop היו ממשיכים להישאר ללא מענה, ובטלפון הם היו ממשיכים לענות "שהם יחזרו עם התשובה".
סך הכל: לא קיבלתי את המוצר שרציתי, ביזבזתי את עצבי, את הזמן וקצת הכסף(עמלות). יותר אני לא אשתמש בחברה UShop

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.