Doron T. פורסם 2018 באפריל 2 Share פורסם 2018 באפריל 2 שלום לכולם, האם למישהו/י יש כאן ניסיון מוצלח או לא מוצלח אם רכישה של אחד או יותר מהפרטים הבאים דרך חנויות כגון Amazon ו-Newegg? זכרונות, כרטיס מסך, מעבד, דיסק קשיח (מכני, SSD) אם הבנתי נכון, משלמים רק מע"מ, ואין מכס עד ל-75 דולר. האם יש עוד משהו? מה לגבי נושא האחריות? בארץ יצא לי כמה וכמה פעמים לקבל זיכרון, מעבד וגם דיסק קשיח שכשלו במהלך האחריות. אבל איך הפרוצדורה למוצרים שנרכשו מחו"ל? האם זה עוזר אם יש יבואן בארץ למוצר שאפשר להעזר בו? תודה רבה, דורון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
genia פורסם 2018 באפריל 3 Share פורסם 2018 באפריל 3 יצא לי לקנות זכרונות בNEWEGG ולהביא ארצה עם מכר\חבר. אחריות על זכרונות RAM היא בינלואמית ואתה פותח RMA מול החברה,שולח להם בדואר רשום ומקבל חזרה סטיק חדש בשילוח מהיר(יצא לי לממש אחריות על RAM לפחות פעמיים). לגבי המעמ- הבנת נכון. נ.ב. עוד לא נתקלתי במעבד שכשל, לא יודע לספר על האחריות עליו. אתה תחסוך באזור ה 200 שקל לרכיב. האם שווה את ההתעסקות של מימוש האחריות בחו"ל? רק לך התשובה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.