פורסם 2018 בינואר 97 שנים אני רק אספר לך סיפור, לי יש ROG G750J בן 4 שנים כמעט. אפס תקלות. לחברה שלי גם יש אסוס, כנ"ל לאחרונה החלטתי לשדרג ל GL702, אז הלחתי לחנות שכולם מכירים ששמה מורכב משלוש אותיות וקניתי. כשהגעתי הביתה ופתחתי את המחשב גיליתי שהמסך סובל מבעיית זליגת אור חמורה. יום למוחורת חזרתי לחנות ושם אמרו לי שהמוצר כבר נפתח ונעשה בו שימושב ושלא יקבלו אותו חזרה. הקטע שזה היה פגם שלא ניתן להבחין מבלי להדליק את המחשב. במילים עדינות אמרו לי ללכת לחפש את החברים שלי. באותו יום פניתי לשירות של אסוס במייל ובו צירפתי תמונה של המסך. יום למוחורת התקשרו אלי מהשירות שלהם ואמרו שהם לוקחים את הלפטופ לבדיקה ובמידה ובאמת מדובר בפגם אז יציעו לי פיתרון שהוא לא תיקון, כלומר או החלפה בחדש או החזר כספי. בקיצור אחרי יומיים אספו את המחשב ואחרי עוד כמה ימים חזרו מאסוס עם תשובה שאכן מדובר בפגם ושאלו אותי מה אני מעדיף החלפה או החזר כספי. אז מה בעצם רציתי להגיד בזה? שהשירות של אסוס בישראל הפתיע אותי לטובה מבחינת מהירות הטיפול ולקיחת האחריות. ואני בהחלט אמשיך לקנות את המוצרים שלהם. באשר לחנות שממנה קניתי, נשארתי עם טעם רע ממש.
פורסם 2018 בינואר 107 שנים ^^^^ ראשית, יפה שאתה חולק את מה שקרה כאן. עכשיו, שני דברים - 1. טוב לראות שאולי זז / השתנה משהו לטובה אצל אסוס. מקווה שזה לא חריג וברור שגם על מקרים חיוביים צריך לספר. 2. בקשר לחנות - האמת, פאשלה לא פחות מהחנות היא שלך. אסביר. כבר מזמן יש את הנוהג של בדיקת נייד בחנות עצמה. הרי בעיקרון, אתה יכול לבוא למחרת ולומר הכל - החל מזה שהמסך היה שבור - דרך זה לא המפרט שקנית ועד לשמו לבנים במקום הנייד ( סתם מגזים ). לכן, לאחר שמשלמים על הנייד ומוציאים לך אותו, הם בעצמם היו צריכים לפתוח את הקופסה ולהראות לך את תכולתה וגם לחבר את הסוללה ( אם צריך ) ולהדליק אותו תוך כניסה לביוס. כך אתה רואה הן את המפרט והן שלפחות מבחינה פיזית הכל תקין ( שריטות, זליגת תאורה, פיקסלים שרופים וכו' ). אם ראית שזה לא נעשה ביוזמתם ( וכאן הפאשלה שלך ) - היית צריך לדרוש את כל הפרוצדורה לעיל. אם הכל בסדר, אז לוקחים את הנייד והכל סבבה. אם לא, היו מחליפים לך על המקום. אבל, לאחר שלקחת פיזית מהחנות ונמצא פגם - הכתובת ( במקרה של ניידים ) היא היבואן, שלמרבה השמחה היה בסדר גמור. נו, סוף טוב ..... נערך 2018 בינואר 107 שנים על-ידי askme
פורסם 2018 בינואר 107 שנים תראה, כשהייתי בחנות במעמד הקניה הם פתחו את האריזה והראו את המחשב. לא הדליקו אותו, זה נכון. אך גם אם היו עושים זאת זה לא היה עוזר כי רואים את הבעיה רק כשהמסך מראה תמונה שחורה או מהשהו ממש כהה. הגוונים שיש לך בזמן העליה של וינדואוז בפעם הראשון זה אפור בהיר או כחול. בגוונים כאלה הבעיה לא ניראת כלל. כשהגעתי לחנות והראתי להם את הבעיה הם הסכימו שהבעיה קיימת אך, אמרו שבגלל שפתחתי את החשבון בווינדואוז אז הם כבא לא יכולים לקבל מחשב בחזרה, כי נעשה בו שימוש. אבל זה קישקוש כי זו תקלה שאתה יכול לגלות רק אחרי שכבר תיכנס לווימדואז ותתחיל להריץ תמונות על מסך. יתרה מזאת, מידיניות החזרת מוצרים לא תקפה במקרה של פגם במוצר, כלומר פתיחת חשבון ווינדואוז לא מונעת החזרת מוצר כשהוא פגום. בקיצור אם היה להם שירות נורמלי, אז הם היו דואגים להכל, כי הרי הייתי בחנות והים ראו את הבעיה וזה לא שבאתי אחרי חודש, אבל העדיפו להדוף אותי. אז בעצם למה לקנות אצלם אם אין שום שירות?
פורסם 2018 בינואר 107 שנים תראה. אני לא בא כאן להאשים אותך. אל תישכח שזה דיון פתוח, וזה לכלל הגולשים. כפי שאמרתי, אחרי הקניה, היבואן הוא הכתובת. אני בכלל לא בטוח שבחנויות אחרות, בעניין הניידים, הטיפול הוא אחר. זה לא בהכרך עושה את הרשת ההיא טובה יותר, אבל היא פשוט כמו כל האחרות בסוגיה הספציפית הזו. בא לומר, זו המציאות בארץ. אהה, בכל מקרה, בייחוד עכשיו - תתחדש !
פורסם 2018 בינואר 107 שנים כן אני מבין לגמרי פשוט אחרי הסיטואציה הזו אני ממש לא מבין למה לקנות בארץ אם כבר היום ניתן להזין כמעט הכל מחול במחיר יותר טוב וכנראה גם עם שירות ויחס הרבה (!) יותר טובים. אה כן, לקחתי כסף בחזרה כי בזמן שחיכיתי לתשובה קצת חקרתי את העניין וגיליתי שזו בעיה מאוד נפוצה בדגמים האלו. וגם חשבתי שעדיף כבר לבנות נייח אכזרי במחיר הזה. נערך 2018 בינואר 107 שנים על-ידי Oleg S
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.