yarin153 פורסם 2018 בינואר 3 Share פורסם 2018 בינואר 3 טסתי ב10 לדצמבר וחזרתי ב15 לארץ (חזרתי יום שישי) קניתי מגהץ איכותי ויקר (200 דולר) באלמ דיוטי פרי. כשהגעתי הביתה פתחתי את המגהץ בסוף השבוע שאחרי וראיתי שהוא לא נדלק. ניסיתי לפנות לאלמ והם העבירו אותי ליבואן בטענה שהאחריות לא עליהם. ניסתי לפנות בבקשה ליבואן והם הפנו אותי למעבדה שלהם בחולון (אני לא אקח יום חופש ואסע במיוחד) אני זכאי לשירות עד הבית ולכן בדקתי כיצד ניתן להגיש בקשה. ב28 לחודש פתחתי בקשה במערכת שלהם ורק היום חזרו אליי הם טוענים שהם לא חייבים להחליף בחדש ובמיוחד כי עברו יותר מ14 ימי עסקים (מה שלא קרה כי הבקשה שלי מה28.12 האם אפשר לעשות משהו בנידון? לא הגיוני שאני קונה מוצר ב900 שקל ומקבל מוצר מתוקן במחיר הזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.