מקרן מומלץ - עדיפות בקטן יחיסית - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקרן מומלץ - עדיפות בקטן יחיסית


eitan kribu

Recommended Posts

השאלה מה הציפיות שלך ממנו. בכללי, איכותי (בעל רזולוציה טבעית מינימלית של 720p ועוצמה הארה גבוהה יחסית) יעלה לך בערך פי 10 מהתקציב שלך.

 

במקרה השבוע הזמנתי את המקרן הבא, שכחלק ממבצע עלה לי פחות מ-100 דולר (כולל מיסים ומשלוח). הזמנתי אותו לאחר כמה סקירות שעשיתי, בעיקר עבור פרזנטציות (הוא די קטן, קל ועם רמקול מובנה). מדובר על חברת מדבקה, אבל התגובות עליו די טובות.

https://www.amazon.com/Projector-GooDee-Efficiency-Multimedia-Entertainment/dp/B07415LSN9/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1510677123&sr=8-1&keywords=goodee

עבור - עוצמת ההארה שלו לא גבוהה והוא משדר רק ב-480p - כלומר תצטרך להחשיך את החדר ולהסתפק באיכות בינונית. אם תכנס לתגובות בלינק שצירפתי, תוכל לראות אנשים שצילמו והקליטו את איכות ההקרנה והשמע. אם תרצה, בהמשך השבוע כשאקבל אותו, אוכל לצלם גם כן עבורך כדי שתקבל אינדיקציה על איכות ההקרנה עבור .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

1. זה יד 2

2. הוא לא שולח לישראל

3. זה לא מקרן :hafira:

 

(אגב, זה באמת לא מקרן.. זה מקרן שקופיות)

 

אז כן .

 

@YairZ

 

הגזמת עם המחיר. אפשר למצוא באמזון מקרנים סבירים ב2500 ש"ח ובדילים טובים אפילו לכיוון ה2000. אגב,  את מה שהזמנת עדיף להזמין ישירות מהסינים ולחתוך את העמלה שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דברים כאלה מעדיף לרכוש מאמזון בגלל נסיון שירות ואחריות טוב איתם וכן לקבל אותו כמה שיותר מהר.

וכן, באמת הגזמתי עם המחיר עבור איכותי לסרטים. אני פשוט זוכר שבזמנו רציתי איכותי עבור ביתי, וכל הדגמים שרציתי עלו בערך 800 1100 דולר (כולל מיסים ומשלוח), הם לא בהכרח היו המשתלמים ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...