פורסם 2017 ביולי 118 שנים Pepper, תקראו לזה או אל תקראו לזה בנק, זה לא ממש משנה - נראה שיש כמה וכמה צרכנים שלא ממש מתלהבים מהקמפיין הפרסומי האגרסיבי הזהלכתבה
פורסם 2017 ביולי 118 שנים גועל של התנהגות. אנשים עבדו קשה על אפליקציה והדרך היחידה למדוד את ההצלחה שלהם היא בדירוגים. לא אוהבים את בנק לאומי? אל תשתמשו במוצרים שלהם. כל בנק עושה תספורות לטייקונים ועושק אותנו האזרחים, וכל תספורת כזו חייבת לעובר אישורים בכל מיני דרגים, גם אצל הרגולטור. אין סיבה ולא הוגן עבור המפתחים - להטפל לאפליקציה הזו. אגב, משתמשים שמדרגים בכוונה נמוך עוברים על תנאי השימוש של אפל וגוגל ומסתכנים בחסימת החשבונות שלהם.
פורסם 2017 ביולי 118 שנים איך הם עוברים על תנאי השימוש? ברגע שהורידו את האפליקציה זכותם המלאה לחוות עליה את דעתם, כמה שלא מוצאת חן בעיניך. שנית המפתחים קיבלו את המשכורות עבור הפיתוח, מעבר לזה למעט תחזוקה זה לא נוגע להם. זה בערך כמו שוולוו תבנה אוטובוסים לאגד ושם האוטוסובים יהיו מגעילים ממסטיקים דבוקים וטינופת וכולם יאשים את וולוו שיש להם חרא אוטובוסים ולא את אגד על השימוש בהם... לא הגיוני נכון? אז אל תערבב
פורסם 2017 ביולי 118 שנים ברק כהן והחברה שלו פתחו בקמפיין. והאנשים האלו בגדול, משום מה, חושבים שכל שקל שהבנק מפסיד מגיע לכיס שלהם.
פורסם 2017 ביולי 118 שנים בונים לאנשים אפליקציות כדי שיהיה להם יותר נוח לנהל את החיים וגם על זה בוכים
פורסם 2017 ביולי 118 שנים חייב להיות אינטרס כלשהו. יש להם אפליקציה מתחרה או משהו כזה? הוא רוצה לפתוח בנק? הוא סתם אידיוט?
פורסם 2017 ביולי 118 שנים יותר גרוע מזה, הם מתגאים בזה שהם פוגעים במניה של הבנק, אותה מניה שהקרנות פנסיה שלהם קונות. זה הבחור של באים לבנקאים. לו ספציפית יש אינטרס של יחסי ציבור כאן. החברה שלו סתם אידיוטים שימושים שלא מבינים מהחיים שלה.
פורסם 2017 ביולי 118 שנים הקמפיין השיווקי העלוב ביותר בשנים האחרונות. עד היום אולי 5% מהקהל שצפה בהן יודע על מה מדובר.
פורסם 2017 ביולי 118 שנים תנאי השימוש משתמשים במושג "שימוש הוגן", לא רק הורדה, דירוג והתקנה. ואם תשים לב מי שכתב ביקורת לא כתב על האפליקציה אלא בעיקר תלונות על הבנק. אז מחר אני אקח את האפליקציה של בנק פועלים שעשו לי בעיות בעבר, אגייס חברים וכולנו נוריד להם את הדירוג, לא כי השתמשנו באפליקציה אלא בגלל שהם לא היו נחמדים אליי. פיתרון מעולה. מה הפלא שגוגל הורידו את הביקורות האלה? זה מה שנקרא fake news
פורסם 2017 ביולי 118 שנים הקמפיין עצמו מעצבן ונוטף פמיניזם פאשיסטי. בליק קשר לצד העיסקי וכל מה שמסביב.
פורסם 2017 ביולי 118 שנים אישית מעצבן אותי הקמפיין הזה מבחינה אחת, הקמפיין מכוון בעצם לחברת האם, בנק לאומי. הם אינם שופטים על פי מה שפפר מציעה אלא רק עצם שיוכו לבנק לאומי. זה קשר בעייתי אבל בהנחה שיש רגולציה מאוד כבדה על השוק הבנקאות זה לא מפתיע שמי שמרים את הכפפה ומקים בנק כזה הוא בנק קיים, כי יש דרישה לשירות כזה. ואף הוסיף זה שירות דיי טוב, מאוד נוח וקל ליצור קשר עם הבנקאים במקרה הצורך אפילו בשעות הכי מוזרות ורק זה הופך את זה לנוח. האפלקציה מציעה ממשק מאוד פשוט ואינטואטיבי, כן יש באגים פה ושם עדיין, בכל זאת הם רק הושקו. באמת ובתמים אני אוהב את השירות שלהם. ממש חבל לי שהבחור הזה בחר לתקוף אותם בגלל סיבה אידאולוגי נטו בלי לשפוט את המוצר עצמו. הבעיה העיקרית בקמפיין שלו היא שהוא אומר שקהל היעד של הבנק הזה הוא נוער. הבעיה היא שאין אפשרות לפתוח חשבון אצלהם בלי שיש חשבון בנק קיים. לכן זה אוטומטית פוסל את בני הנוער או לפחות זה נראה שזה מכוון יותר לכיוון בני ה-20+ או אלה שמשתמשים בעיקר בערוצים הישירים ולא צריכים סניף פיזי. אני באמת חושב שזה שירות טוב, הפרסומת שלהם היתה מפגרת לדעתי אבל עדיין זה רק פרסומת ולא סיבה למחאה. אם רוצים לשפר את המצב בארץ ובמיוחד מצב הבנקאות בארץ יש לפעול להורדת הרגולוציות בשביל שבנקים חדשים יוכלו להיכנס לשוק ולהתחרות על לב הצרכנים.
פורסם 2017 ביולי 118 שנים תקראו לזה או אל תקראו לזה אבל אם אתם בבנק שגובה מכם עמלות חודשיות אתם פראיירים. גם אם לא האפליקציה הזו, כדאי לעבור לבנק שלא גובה כסף כל חודש. אתם ממנים את הבנק או מה? זה יוצא איזה150-120 ש"ח לשנה, פלוס דמי כרטיס אשראי יוצא שאתם סתם זורקים איזה 300 ואולי יותר (אפשר לבחור בכרטיס ללא דמי כרטיס).
פורסם 2017 ביולי 118 שנים ביוטיוב טחנו את המוח על זה אבל אין לי מושג במה מדובר כי פשוט לא אמרו על מה הפרסומת
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.