פורסם 2017 ביוני 78 שנים שלום. אני בהוט מובייל ועד כה השתמשתי בנקסוס 4. אני שידרגתי לסמסונג גלקסי A5 וכרטיס SIM לא מתאים לו: מה אפשר לעשות? תודה.
פורסם 2017 ביוני 78 שנים אתה יכול להיכנס לכל חנות סלולר ולבקש שיגזרו לך את הסים לגודל המתאים (כמעט כל חנות יכולה לעשות את זה עם מכשיר מיוחד שגוזר את הסים למידות הנכונות) או שאתה יכול לגשת לנק' שירות של הוטמובייל (בדר"כ לא לעמדות שיש בקניונים אלא עמדה שנותנת שירותים טכניים) ולהחליף את הסים לאחד שיתאים למכשיר החדש.
פורסם 2017 ביוני 78 שנים מחבר ציטוט של XTZ-Mike אתה יכול להיכנס לכל חנות סלולר ולבקש שיגזרו לך את הסים לגודל המתאים (כמעט כל חנות יכולה לעשות את זה עם מכשיר מיוחד שגוזר את הסים למידות הנכונות) שאלתי הוט מובייל על איך הם מסתכלים על זה. הם אומרים שלא לוקחים אחריות על דברים כאלה. זאת אופציה מהירה ונוחה יותר אבל אם משהו יקרה עם SIM הוט לא יקחו אחריות ואני בטח אצטרך לשלם עוד פעם על SIM חדש.
פורסם 2017 ביוני 78 שנים ציטוט של Boris_yo שאלתי הוט מובייל על איך הם מסתכלים על זה. הם אומרים שלא לוקחים אחריות על דברים כאלה. זאת אופציה מהירה ונוחה יותר אבל אם משהו יקרה עם SIM הוט לא יקחו אחריות ואני בטח אצטרך לשלם עוד פעם על SIM חדש. בכל זאת הייתי עושה זאת, זה הרבה יותר קל, ואין הרבה דברים שיכולים להשתבש
פורסם 2017 ביוני 78 שנים ציטוט של Boris_yo שאלתי הוט מובייל על איך הם מסתכלים על זה. הם אומרים שלא לוקחים אחריות על דברים כאלה. זאת אופציה מהירה ונוחה יותר אבל אם משהו יקרה עם SIM הוט לא יקחו אחריות ואני בטח אצטרך לשלם עוד פעם על SIM חדש. עברתי מנקסוס 5 (מיקרו סים) לנקסוס 6P (נאנו סים) ובחנות שממנה קניתי גזרו לי את הסים (היו לי מידי פעם צניחות בקליטה אז לא היה לי איכפת שיגזרו אותו). אחרי חודשיים שהמשיכו הצניחות בקליטה, ניגשתי להוט מובייל בת"א (יגאל אלון) וביקשתי להחליף את הסים - לא שאלו שאלות, לא דרשו כסף ולא שום דבר, הוציאו סים חדש, איקטבו אותו וזהו. חוץ מזה, גם אם נניח וידרשו תשלום, כמה כבר ידרשו? 30 ש"ח? (מחיר מופקע אבל עדיין לא מדובר על מאות שקלים). כשהם אמרו לך שהם לא לוקחים על זה אחריות הם התכוונו שהם לא לוקחים אחריות שהסים יעבוד כמו שצריך - לא על זה שלא יחליפו לך אותו. נערך 2017 ביוני 78 שנים על-ידי XTZ-Mike
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.