פורסם 2017 במאי 238 שנים כבר חודש שאני מדבר עם בזק 166 לגבי בעיה של גלישה איטית עד אפסית. דברתי עם עשרה טכנאים עד היום (לפחות) כל אחד אומר משהו אחר. אחרי שהחליפו לי ראוטר וכבל עשו ריסטרט כמה וכמה פעמים לנתב, עדיין נשארתי עם בעיה בעיקר במחשב נייח אחד שמחובר עם הכבל לראוטר זאת לעומת מחשב שני וסלולרי שעובדים על הרשת האלחוטית. בעיית הגלישה האיטית אינה תמידית, לא כל הזמן. לפעמים גם יש בעיה של גלישה איטית בכל המכשירים. בקיצור לטענת חלק מהטכנאים הבעיה היא במחשב עם הכבל שאחת התוכנות שלו או האפליקציות או ההגדרות גורמת להאטה. האם יש בזה מן האמת? האם אין כאן נסיון להתנער מבעיה שקשורה ברשת שלהם? איך ניתן לבדוק את זה? תודה
פורסם 2017 במאי 248 שנים אני מצטער שאין לי פתרון להציע. אני אגיד לך מה הייתי עושה במקרה שלך, פשוט עובר להוט. נראה שאכלת מספיק קש עם ניסיונות כושלים לפתור את הבעיה. אם אין אפשרות כזאת, חבל מה שכן, אתה יכול להתקין תוכנה כגון netlimiter או כל דבר בסגנון, בכדי לפקח על התעבורה ברשת, אולי באמת יש איזו שהיא תוכנה או רוגלה שגונבת לך מרוחב הפס. בנוסף הייתכן שאחד השכנים התעלק לך על הwifi? נערך 2017 במאי 248 שנים על-ידי OvO
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.