חשבתם לקנות נייד של hp? כדאי שתחשבו שוב.. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חשבתם לקנות נייד של hp? כדאי שתחשבו שוב..


oribe

Recommended Posts

משתף אתכם בחוויה לא נעימה שאני חווה: 
בתאריך 29/5/16 קניתי מחשב של מדגם omen 15-5211na N7K66EA. 
לאחר 12 ימים וכאשר אני בתוך ה14 יום יצרתי קשר עם בגלל רעשים מוזרים שהיו ברמקול שמאל של המחשב ולחצן עליון שהיה מגיב רק עם לחיצה קשה יותר -אלה אמרו שאלו תקלות קטנות ואין לי סיבה לדאגה. 
לאחר 6 ימים המחשב נאסף ממני ולאחר 37 ימים מהרגע שפתחתי קריאה אצל המחשב "תוקן" רק שלאחר תיקון החלפת הרמקול והמקלדת חזר המחשב עם חריטה בחלק העליון של המסך וגם לחצן כיבוי/ הדלקה שבשביל להדליק את המחשב נדרשות לא פחות מ5 לחיצות בכל פעם! 
אחרי וויכוחים עם מנהל המעבדה יניב שאמר תחילה שאני שלחתי את המחשב ככה הסכימו להזמין לי מסגרת חדשה למסך וגם נאמר להם על לחצן כיבוי ההדלקה הפגום. ולאחר 15 יום נאסף ממני המחשב שוב לתיקון שני. לאחר 10 ימים שהיה במעבדה חזר אלי המחשב ואמנם הוחלפה המסגרת אבל הצירים של המסך הורכבו חזרה בצורה עקומה וכל פעם שפותחים את מסך המחשב הצירים מתחככים בתושבת המחשב ונשרטים. עם לחצן ההדלקה /הכיבוי לא עשו דבר. שהגיע המחשב ניסיתי להדליק את המחשב ושנדלק זה היה לשניות בודדות וכבה חזרה, בפעם השנייה שניסיתי להדליק אותו המסך נדלק רק לאחר 40 דק'! בנוסף ,חצי מהמקלדת לא נדלקה גם כן (מקלדת מוארת). שהתקשרתי לhp אמרו שהלוח אם הלך וצריך להחליף אותו. המחשב נאסף לתיקון שלישי לאחר 13 יום מרגע ההודעה על התקלות. מכאן החלה מלחמה מול hp שכן לא הייתי מוכן לקבל יותר את העובדה שמחשב נשלח בגלל תקלה אחת וחוזר עם תקלות אחרות בכל פעם בנוסף לא ייתכן שבמחשב חדש יוחלפו כל כך הרבה חלקים. 
לאחר שפניתי לאמון הציבור, מועצה לצרכנות, יועץ משפטי (מאחר וhp לא הסכימו להחליף את המחשב וגם לא להחזיר לי את כספי) בסופו של דבר הציעו להחליף לי למחשב מדגם אחר. רק שהפעם המחשב שהוצע לי היה זול משמעותית משלי ובנוסף עם חומרה פחות טובה .כמובן שניסו שוב לדחוף לי עוד כמה דגמים ולבסוף לאחר שיחות רבות עם מנהל שירות הלקוחות של , hp עמית, הוסכם על דגם מסוים אשר דומה למה שהיה לי ואכן הוחלף לי המחשב לדגם אחר שכלל איתו אחריות אחרת שבה מגיע הטכנאי עד הבית ומתקן בבית הלקוח- כדי לחסוך את ההמתנה לשליח בכל פעם ובנוסף לדבריו של עמית זוהי חברה אחרת שמתקנת ולא המעבדה הקודמת. קבלתי את המחשב בתאריך 29/09/16. חודש ו3 ימים מהיום שהמחשב הקודם נלקח ממני. שהגיע המחשב החדש, הגיע עם רעשי פלסטיקה שנשמעים כל פעם שפותחים את מסך המחשב, הרגשה של מחשב זול. כמובן שעדכנתי את hp והם שלחו טכנאי שהגיע כעבור יותר משבוע ואמר כי לא כדאי להתחיל לפרק חלקים במחשב חדש והרעשים יחלפו עם הזמן. לאחר חודש ושבוע מקבלת המחשב באמצע שאני כותב עבודה קרס המחשב. לאחר אבחון של hp אבחנו את הבעיה כלוח אם תקול . נאלצתי להמתין למעלה משבועיים לתיקון. שהטכנאי הגיע אמר שהמחשב התחמם יותר מידי בגלל בעיה במאווררים ויתכן שבגלל זה הלוח נהרס. הטכנאי הזמין מאווררים ואמר שלא יודע בדיוק מה התקלה (אמר לי לפרמט את המחשב). ניסיתי וכמובן שזה לא הלך הרי יש בעיה חומרתית. 
אחרי כמה ימים חזר אלי שוב ואמר לי שיכול או להחליף לוח או לפרמט לא גם וגם. אמרתי לו שהוא הטכנאי והוא אמור לדעת מה עושים, העיקר שהבעיה תיפתר. בסוף לקח את המחשב אליו הביתה בניגוד למה שהובטח לי באחריות (שהמחשב יתוקן בביתי) יום אחרי התקשר אליי ואמר שהחליף את לוח האם והתקין את מערכת ההפעלה. הטכנאי הביא אליי את המחשב לאחר כמה שעות. באותו היום הבחנתי כי נורת ההשתקה דולקת גם שהמחשב כבוי, יש רעש של זרם ברגע שאני מחבר את המחשב למטען וכמה ימים אחר כך הבחנתי גם בטביעת אצבע שכבר לא עובדת, שמעירים את המחשב ממצב שינה העכבר והמקלדת לא מגיבים והמסך מתחיל להבהב. 
שיצרתי קשר עם hp אמרו לי שיש להחליף שוב! את לוח האם כי יכול לקרות שהחלפים לא תקינים או שהלוח נפגם במהלך ההתקנה. כמובן שזה תלוי בעוד המתנה ללוח עד שיגיע ( עשרה ימים) + זמן המתנה לטכנאי שמראש לא בדק את המחשב לפני שהביא אותו אלי.

אחרי פנייה להרבה מאוד גורמים טרם פנייה לבית משפט ייעצו לי לאחר שיחה עם עמית מנהל שירות הלקוחות שהתקיימה ב01/01 לתת עוד הזדמנות ואמר שהוא אישית ידאג שהמחשב יתוקן כמו שצריך ובנוסף יפצה אותי על עגמת הנפש שלחתי את המחשב לתיקון  וקיבלתי אותו ב31/01 . שקיבלתי אותו שמתי לב ישר לשריטות שהיו עליו ובנוסף ראיתי כי לחצן ההשתקה במחשב תקוע, מסגרת המסך רחוקה מאוד מהמסך - הורכבה בצורה רשלנית.

אותן תקלות בגללן שלחתי לתיקון : ריצוד המסך ואי תגובה של המקלדת והעכבר וזה קורה ללא התרעה מוקדמת לא נפתרה , רעש מוזר שאני מחבר את המטען למחשב, נורת ההשתקה עדיין דולקת גם שהמחשב כבוי ומחובר למטען.

נוסף להכל יש לי פיקסל שרוף במסך בגלל שהחליפו מסך למרות שלא היה צריך. האריזה המקורית של המחשב לא הגיעה איתו חזרה. 
כבר 9 חודשים שאני במרדף אחרי hp בגלל מחשבים לקויים בזה אחר זה ויותר גרוע שירות התיקונים שלהם. שלחתם את המחשב בגלל תקלה א' קיבלתם את המחשב עם תקלות נוספות שמעולם לא היו. יש לציין שאני סטודנט וכל המקרים האלה נופלים לי על תקופות מבחנים שלא לדבר על עבודות שנמחקו ולא יכולתי להגיש ובכלל איך אפשר ללמוד בלי מחשב? . והטרטור של לחפש כל פעם מחשב לעבוד עליו, לחכות לנציגי שירות בטלפון, לחכות לטכנאים, חלפים. זוהי עגמת נפש רצינית. יש לציין כי hp מעולם לא הציעו לפצות אותי על כל המקרים האלו ואינם מוכנים להחזיר לי את כספי כי לטענתם מחויבים אך ורק לשירות תיקונים- קלקולים הייתי אומר יצא שאת הכסף שלמתי אבל מחשב תקין אין לי. בכל אופן שאתם קונים מחשב הכי חשוב זה לבדוק את עניין האחריות זה הכי חשוב! 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...