עבור לתוכן

פגם במחשב נייד של דל

Featured Replies

פורסם

שלום,

לפני כחודש וחצי רכשתי מחשב של דל מארה"ב עם אחריות בינלאומית.

לאחר שימוש של כשלושה שבועות המחשב נתקע- והווינדוס לא עלה- ממספר בדיקות התגלה בעיה בהארד דיסק.

פניתי לשירות לקוחות של דל שאמרו לי שעליי להעביר את האחריות לארץ-בוצע אחרי שבוע!

לאחר מכן שלחתי את המחשב לחברת "יעל פתרונות" הנציגים של דל בארץ, שם נאמר לי בפירוש שהתיקון יבוצע תוך 7 ימי עסקים.

במהלך השבוע וחצי האחרונים התקשרתי להתעדכן בתקלה ונאמר לי שיש תקלה בהארד דיסק וצריך להחליפו

עברו כבר יותר משבעה ימי עסקים ועדיין המחשב לא מוכן, ויותר מזה כרגע התגלתה בעיה בלוח האם.

חייב לציין שהשירות של יעל פתרונות שירות ברמה הכי נמוכה שיש- נציגים נוראיים שלא אכפת להם מהלקוח.

בנוסף דברתי ופניתי במכתב לדל ישראל- שגם הם לא עונים ולא נותנים פתרון למצב.

 

רציתי לדעת מה אפשר לעשות? כמו שזה נראה לאף אחד לא באמת אכפת, ולא הגיוני שמחשב שנרכש לפני חודש נהרס לו גם לוח אם וגם הארד דיסק?

האם יש אפשרות בכלל לדרוש מחשב חדש?

אשמח לייעוץ

 

פורסם

בדרך כלל אחרי חודש מתקנים ולא נותנים חדש. עדיין זה לא מונע ממך לנסות לדרוש..

תקלה בלוח אם זה דבר שקורה, לכן כן זה הגיוני. 

 

פורסם

גם אחרי יום יתקנו ולא יחליפו. עדיין לא שמעתי שיבואן החילף להרדדיסק לא חדש. לוח זו כבר שאלה אחרת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים