פורסם 2016 בדצמבר 18 שנים יש חוק הגנת צרכן שעובד עד 14 מיום רכישה ויש גם אחריות למוצרים מיצרן / יבואן. עוד לא היה לי מקרה שהייתי צריך לפנות ליצרן / יבואן אבל לדעתי אחריות היא רלוונטית רק למוצר שהתקלקל במהלך עבודתו. כל מה שקשור למוצר פגום מהקופסא מתייחס לחנות בה רוכשים. האם היה למישהו מקרה שהייתם צריכים לפנות ליצרן / יבואן עקב מוצר פגום מהקופסא? רוצה לדעת אם הם אמורים להחליף ואם לא אז לפצות על מוצר. אני לפעמים רואה ביקורות לא טובות על KSP כשמדברים על החזרים. הזמנתי כמה דברים מהם וכעת .אין לי זמן לבדוק כל אחת. אני יודע שאחרי 14 ימים כל בקשות עליי יהיה לפנות ליצרן / יבואן היה למישהו מקרה ש-KSP סירבו להכוף חוק ואמרו לפנות ליצרן / יבואן? נערך 2016 בדצמבר 18 שנים על-ידי Boris_yo
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.