פורסם 2016 בנובמבר 119 שנים שלום לכולם משום מה כול אתר שאני נכנס אליו שיש לו מערכת אוטומטית שיודעת לזהות מיקום , נותנת לי אוטומטית את האתר הצרפתי.. לדוגמה חנויות בגדים נעליים או שוב, כול אתר שיש לו יכולת של זיהוי מיקום.. וזה קורה רק ברשת הביתית שלי על כול המכשירים.. המחשב שלי והפלאפון שלי וזה די מעצבן.. הבעיה היא שאין לי מושג איך זה קרה ואיך מתקנים זאת. תודה
פורסם 2016 בנובמבר 119 שנים כי Hotnet רכשה בלוק כתובות IP מחברה צרפתית והרבה אתרים שמשתמשים במודול GeoIP לשרת HTTP שלהם לא עדכנו את ה DB מ MaxMind מאז. עד היום חלק קטן מAS12849 שהכתובת IP שלת שייכת לו נמצאית בצרפת. https://stat.ripe.net/AS12849#tabId=geo נערך 2016 בנובמבר 119 שנים על-ידי multicore
פורסם 2016 בנובמבר 139 שנים חחח עוד לקוח מרוצה של הוטנט הפתרון היחידי הוא או לעבור ספקית או לבקש מהם שיצרפו אותך לשירות סינון אתרים ואז תהיה לך כתובת IP ישראלית
פורסם 2016 בנובמבר 149 שנים אני מבקש להעיר בנקודה זו שאני לקוח די מרוצה של הוטנט - הם עשו רבות לשיפור השירות אצלם ובד"כ נותנים מענה מקצועי ויעיל. ולכן לזלזל לא במקום.
פורסם 2016 בנובמבר 149 שנים ציטוט של multicore מה הוטנט עשו פה לא טוב? מה שהם עשו זה כשאני נכנס לאתרים ישראלים על מנת לצפות בתוכניות טלוויזיה מופיעה לי הודעה שאני צריך לשלם כסף על מנת לצפות בתכנים מכיוון שאני לא מישראל ובכללי זה די מציק שכל אתר שאני נכנס אליו מראה לי שאני מצרפת ולפעמים זה אפילו משנה את המלל לצרפתית ואז אני נאלץ לשנות את זאת בהגדרות
פורסם 2016 בנובמבר 149 שנים ציטוט של gabriel6 אני מבקש להעיר בנקודה זו שאני לקוח די מרוצה של הוטנט - הם עשו רבות לשיפור השירות אצלם ובד"כ נותנים מענה מקצועי ויעיל. ולכן לזלזל לא במקום. גם אני לקוח של הוטנט לצערי הרב, והם לא עשו כלום לשיפור השירות עדין לוקח חצי שעה עד שהם עונים וגם כשעונים, עונה לך נציג ערבי שלא מבין עברית ושלא נדבר על ידע טכני אתה עובד שם או משהוא כזה? נערך 2016 בנובמבר 149 שנים על-ידי Avner Dahan
פורסם 2016 בנובמבר 149 שנים ממש לא עובד שם - לא כל דבר הוא קונספירציה ולא כל פעם שמישהו אומר משהו טוב הוא "שתול" של החברה. מהחוויה שלי אני די מרוצה מהשירות שלהם. כן יש להם מה להשתפר אבל הם בהחלט במסלול הנכון של השתפרות. בפעם שעברה שהיתה להם תקלה לא הרגשתי שמזלזלים בי כלקוח ולא ברמה הטכנית - היתה להם בעיה - הם הודו שבעיה בצד שלהם לאחר מספר שעות היא סודרה. מבחינתי, כלקוח - כשאומרים את האמת ולא מסבנים זה שירות טוב מאוד. אני מעדיף זמן מענה ארוך ומענה נורמאלי על פני מענה מהיר ולא מקצועי. יש לי חבילת אינטרנט שלהם ו-2 טלפונים ועד היום מספר התקלות הוא קטן יחסית (כמובן עדיף שלא יהיו) והמענה מבחינתם היה סביר.
פורסם 2016 בנובמבר 149 שנים אגב לגבי ההערה שלך של "נציג ערבי שלא מבין עברית" - זה מריח לא טוב. ואני מבקש ברמה המנהלתית כאן להמנע מההערות כאלה - הפורום הוא במה פתוחה שמקבלת כל אחד ותנאי לא כתוב הוא בתנאי שהוא מקבל את האחר והשונה.
פורסם 2016 בנובמבר 149 שנים נראה שלא הבנת את מה שכתבתי. הבעיה היא מסדי נתונים לא מעודכנים של GeoIP. הוטנט לא אשמה פה בכלום. ואם אתה רוצה לעבוד בהפל דסק, אז כדאי שתתחיל לכבד אנשים גם אם יש להם מבטא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.