חווית קניה מעולה בקנית מחשב - STARTPC - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חווית קניה מעולה בקנית מחשב - STARTPC


morpheus1234

Recommended Posts

היי חברים,

 

נדיר שיש לי זמן לכתוב ביקרות על חוית קניה ואני לא זוכר מתי הפעם האחרונה שעשיתי זאת, אבל הפעם קיבלתי שירות שלא חוויתי כמותו בארץ ואשמח לשתף אתכם.

רכשתי מפרט לאימי לצורך תוכנות Autocad למינהם, לאחר שבחרתי את החלקים - התלבטתי בין חנויות, המועמדים היו :KSP, פנדה, וSTARTPC שהגעתי אליהם דרך הפורום הזה.

העדפתי להמנע מKSP בשל שירות לא מספק שקיבלתי בעבר.

לSTARTPC היו בדיוק את החלקים שרציתי ובמחירים טובים אז הלכתי עליהם, המפרט כלל את כל החלקים הדרושים פרט לזכרונות וקירור שקניתי בחו"ל.

בצעתי את ההזמנה באתר *שלושה* ימים לפני ראש השנה.

כבר באותו היום התקשר אלי מישל מהחנות, עברנו על המפרט, שילמתי מקדמה והמפרט נכנס לתור במעבדה, ביקשתי שההרכבה תיהיה מוכנה עד ראש השנה, וצוות החנות אמרו שישתדלו. בכל אופן לא תליתי תקוות.

הפתעה נעימה - ההרכבה הייתה מוכנה יום לפני החג, נסענו לאסוף את המפרט עם הזכרנות והקירור , כשהגענו צוות החנות איפשר לי להרכיב את הזכרונות הקירור במקום ואפילו הציעו לי עזרה.

ההרכבה שלהם היתה מקצועים וסידור חוטים מושלם.

לאחר מכן וידאנו שכל החומרה שם , הדלקנו את המחשב כדי לראות שהכל בסדר. הכל נראה תקין. חזרנו הבייתה.

עד כאן הכל חלק. אם הסיפור היה נגמר כאן, כנראה שלא הייתי כותב ביקורת. אומנם היו כמה הפתעות נעימות (הרכבה מהירה, אפשרות להרכיב חלקים שאני מביא) אבל לא משהו יותר מידי יוצא מהכלל.

 

פרק 2:

אחרי שהגעתי הבייתה, חיברתי את המחשב - ו... הוא נכבה אחרי כ2 דקות. מוציא את הכבל מהספק ומחבר שוב, המחשב נדלק ומיד נכבה.

החשוד העיקרי  - הספק. (Seasonic X Series 560W)

אחרי חיפוש בגוגל, מצאתי שכנראה היה באץ' תקול של ספקים מהסוג הזה בדיוק.

כאן היה המבחן האמיתי של החנות, שירות נמדד לאו דווקא כשהדברים הולכים חלק. ברור שהספק התקול לא אשמת החנות. אופן מימוש האחריות יעיד על טיב השירות של החנות.

האמת, הציפיות שלי היו נמוכות, בכל זאת פה זה . כמובן שרצייתי להחליף לספק מדגם אחר כי חששתי שכל הבאץ תקול, לא הייתי בטוח אם הם יאפשרו את זה וציפיתי שזה יקח זמן.

ישר אחרי החג, התקשרתי לחנות ודיברתי עם תום, תיארתי לו את הבעיה. תום אפילו לא ביקש ממני להביא את הספק לבדיקה ואמר שמוכן להחליף את הספק במסגרת האחריות לכל דגם אחר שהם מציעים בתוספת או זיכוי ההפרש במחיר.

ביקשתי את הספק הספציפי שרציתי ותוך יום הספק אצלהם ! (ומדובר על התקופה שבין ראש השנה ליום כיפור)

ביקשתי להגיע בשעה מאוחרת כי הייתי עסוק במהלך היום, וצוות החנות נשארו במיוחד! הגעתי עם המארז, הם הריכבו את הספק החדש + סידור חוטים מחדש.

הם אפילו התנצלו כמה פעמים על הספק התקול, כאשר ברור שזה לא אשמתם, והם עשו מעל ומעבר במימוש האחריות.

עוד משהו ששווה לציין - צוות החנות היו מתואמים בינהים, כלומר כשהתקשרתי לשאול בקשר למקרה, אם ענה לי משיהו שונה ממי שדיברתי איתו בהתחלה, הוא הכיר את המקרה ולא הייתי צריך להסביר הכל שוב.

 

תום, תומר ומישל - המון תודה על חוית הקניה המעולה, על השירות המצויין ובעיקר על הגמישות,ההבנה והאיכפתיות! 

 

דיסקלימר: אין לי שום קשר לאף אחד מעובדי\מנהלי החנות פרט למה שתארתי בפוסט הנ"ל. לא הכרתי אף אחד מהם לפני הקניה הנ"ל. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...