עבור לתוכן

ביטול עסקה מ AliExpress - המוכר מסרב

Featured Replies

פורסם

לפני כשבועיים וחצי הזמנתי מכשיר סמארטפון מAliExpress ולאחר כשבוע התחרטתי ורציתי לקנות מכשיר אחר, יותר משבוע עבר ועדיים הסאטוס היה שהמוכר בכלל עוד לא שלח את המשלוח ולכן הרשאתי לעצמי חבטל את העסקה וללחוץ על האפשרות ביטול עסקה באתר.

לאחר מכן המוכר סירב לביטול העסקה בטענה כביכל שזה נשלח.

ידעתי זה לא נכון ולכן שאלתי אותו (כדי שהוא יסכים) האם אוכל לפחות להחליף למכשיר אחר, וקיבלתי תשובה חיובית בתוספת של 10$ אך לא מצאתי דרך כיצד להוסיף את ההפרש .

כששאלתי אותו הוא לא ענה ולאחר מכן החליט לשלוח לי את המכשיר שביקשתי לבטל.

 

השאלה היא כזאת

 

האם המוכר יכל לסרב לביטול עסקה אפילו שהמשלוח לא התבצע?

 

האם הוא יכל לרשום לי בצ'אט שהוא מוכן לבטל ובסוף לשלוח לי את מה שפעמיים לחצתי על ביטול העסקה?

 

האם כדאי לפתוח dispute?

 

תודה רבה!

 

 

 

 

פורסם

ביטול עסקה תלוי באישורו של המוכר, במיוחד כאשר מדובר במספר ימים לאחר ההזמנה.

זה בדרך כלל מה שמוכרים בעלי אקספרס עושים כאשר מבקשים מהם לבטל הזמנה.

הם אומרים שזה נשלח ומסמנים בעלי אקספרס שההזמנה נשלחה. ככה זה גם מנסיוני עם 2 הזמנות שניסיתי לבטל ולא הלך.

לרוב הם לא באמת שלחו אותם באותו הרגע כמו שהם אומרים..  אין הרבה מה לעשות לגבי זה

פורסם

כשעשו לי בעיות באליאקספרס פתחתי פנייה באתר Trustpilot ועזרו לי יחסית מהר
תנסה גם אתה ותעדכן ;)

פורסם

אתה יכול להרחיב לגבי האתר הזה  Trustpilot   ?  זה אתר של חוות דעת על חנויות , או שהוא מגשר בין קונים לבין חנויות?

פורסם

כן, בדיוק כמו שרשמת.
גם חוות דעת וגם מגשר.
ואלי חזרו אחרי יום או יומיים.

ותנסה גם בפייסבוק שלהם לכתוב להם הודעה.

פורסם
  • מחבר

ההוכחה שלי שהמוכר לא שלח, זה שהוא בהתחלה כן הסכים להחליף וכנראה אחר זה התחרט ושלח באמת.

וחץ מזה שהמוכר שולח אני אמור לראות את המעקב..

 

Ivory תודה על העצה, אבל חוץ מלתת חוות דעת על aliexpress בכללי, אני לא מוצא משהו שמגשר

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

גם לי זה קרה, פשוט נתתי ביקורת על החנות

בגלל זה אני לא קונה מאלי אקספרס

ברגע שיתמכו בpaypal אחזור לקנות שם

הסיבה שאין זה בגלל האמינות העלובה שלהם

 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים