עבור לתוכן

שיפור החבילה ביס

Featured Replies

פורסם

אני לקוח של יס כבר כמעט 8 שנים והחלטתי שזה מוגזם שאני עדיין עם ממירים אפורים בחדרי הבית. 
יש לי כרגע ממיר אחד של yes max hd ועוד 4 ממירים אפורים פשוטים. אין לי את ערוצי הפרימיום אבל יש לי את חבילות התוכן. 
על זה אני משלם 217 שקל לחודש. 
התקשרתי לשירות של יס ביקשתי שישפרו לי את ההצעה או שינתקו. העבירו אותי לנציגת שימור לקוחות שהציעה לי במחיר של 215 שקל לחודש להחליף 2 ממירים רגילים ל2 ממירי HD (לא מקליטים) וגם 4 חודשים של ערוצי פרימיום חינם ועוד חודשיים חינם של VOD ובתשלום חד פעמי להתקנה של 29 שקלים. 
ביקשתי מהנציגה לקבל קצת יותר להחליף ל2 ממירי HD מקליטים ואת הממיר yes max hd להחליף לyes quatrro אבל היא ביקשה על כל אחד תוספת של 20 שקלים לחודש וגם את ערוצי הפרימיום לא הסכימה להאריך ליותר זמן ולא הסכימה לוותר על ה29 שקל של הדמי התקנה חד פעמיים. 
אמרתי לה שההצעה לא מספיק טובה ושתנתק אותי ואז היא שאלה אם אני בטוח רוצה להתנתק אם כן זה מיידי באותו הרגע היא מפסיקה את המנוי בלי לחכות ישר אמרתי לה שלא תנתק כי זאת לא באמת המטרה שלי להתנתק. אמרתי לה שאני יחזור אליה בינתיים היא הורידה לי ל209 את החבילה הקיימת שלי והוסיפה לי ערוצי פרימיום ל4 חודשים. 

השאלה שלי היא האם יש לאן לחתור יותר ולנסות לשפר עוד את ההצעה שהיא נתנה כי דיברתי איתה חצי שעה בערך והיא לא הסכימה לתת עוד משהו וגם אמרה שאין עוד לאן להעביר אותי. 
חוץ מזה גם שבאינטרנט קראתי שאחרי שאני באמת מבקש להתנתק לא באמת מנתקים אותי באותו הרגע ואותה שאלתי כמה פעמים והיא אמרה שבאותו הרגע היא עושה לי החשכה למנוי ומנתקת. מה אתם אומרים אם הייתי אומר לה לנתק היא באמת באותו הרגע הייתה מנתקת או שזה סתם כדי להרתיע אותי? אני רוצה שישפרו לי את ההצעה לאן אני יכול לפנות כדי שיוכלו לשפר לי את ההצעה? 

תודה

פורסם

תבדוק מה הוט מוכנים להציע לך.

 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים