הגשת תלונה על נציג 109 של קריית אתא שהתנער מאחריות בעת הגשת תלונה על שילוט סולארי בתחנת אוטובוס שמזייף - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הגשת תלונה על נציג 109 של קריית אתא שהתנער מאחריות בעת הגשת תלונה על שילוט סולארי בתחנת אוטובוס שמזייף


dor123

Recommended Posts

היום, בערך בסביבות השעה 15:00, חיכיתי בתחנת האוטובוס זבולון/קריית פרוסטיג בקריית אתא, לקו 23. במהלך ההמתנה נוכחתי לשים לב לכך כי השילוט הסולארי של התחנה מטעה בהקשר לזמני הגעת קווי האוטובוסים. מבין הליקויים שאני ראיתי: קו 25 שעבר בתחנה, לא הופיע בשילוט, ובכללי השילוט הציג תכופות קווים שאמורים להגיע בעוד כמה דקות ככאלו שברגע זה אמורים להגיע.

התקשרתי למוקד 109 של קריית אתא, ענה לי בחור בשם איציק. אמרתי לו את התלונה שלי, והוא החל להרים עלי את הטונים ולהתחצף כלפי שהם לא אחראים על השילוט הסולארי אלא שאגד אחראים עליו, כאשר ידוע לי במפורש שהשילוט, אשר הותקן גם בתחנות האוטובוס בחיפה, הותקן ע"י חברת יפה נוף, ושהרשויות אחראיות לטפל בבעיות איתם, מהניסיון שלי עם המוקד העירוני של חיפה. כל זאת בנוסף לעובדה שהשילוט מציג גם קווים בינעירוניים של נתיב אקספרס, שאינם עוצרים בתחנה.

אמרתי לו שמה שהוא אומר איננו נכון, ושהשילוט לא שייך לאגד, וזה אחריותם לטפל בתקלות בו, וזה לא שיכנע אותו, הוא המשיך להגיד בטון גבוה מאוד את שלו, שהשילוט הוא של אגד, ושהם לא מתעסקים איתו, ולבסוף ביקשתי שיעביר אותי לנציג אחר, והוא אמר שאין נציגים חוץ ממנו, ואז התייאשתי ממנו וטרקתי את הסלולארי שלי בפרצוף שלו.

זאת לא פעם ראשונה שהנציג הזה מתחצף כלפי ומתנער מכל אחריות, כאשר אני מגיש תלונה למוקד 109 של קריית אתא.

על כן, ברצוני לברר איך אפשר להגיש כנגדו תלונה על תרבות הדיבור והשירות שלו, על מנת שישעו אותו מהמוקד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרגת אותי מצחוק עם הפוסט הזה אז הייתי חייב למצוא לך את זה , אני מת לדעת כמה רחוק אתה מתכוון ללכת עם זה
 

בכל מקרה חיפוש פשוט של המילה "תלונות" באתר שלהם היה מביא לך את משרד המבקר/תלונות הציבור

 

שעות קבלה יום ב': 08:00-12:00
יום ד': 08:00-12:30

מענה טלפוני ינתן במועדים הבאים:
ימים א',ב',ג',ד': 08:00-14:00
טלפון 04-8478437
פקס 04-8478960
דואר אלקטרוני mevaker@kiryat-ata.muni.il

 

מבקר העירייה, עו"ד אלישע שלם, מונה כממונה על תלונות הציבור בעיריית קרית אתא.
כל אדם רשאי להגיש תלונה לממונה על תלונות הציבור, על העירייה ומוסדותיה, עובד או נושא משרה או ממלא תפקיד בעירייה, או אגף עירוני ונושא משרה בו.

התלונה תוגש בכתב או תירשם מפי המתלונן ותיחתם על-ידו ויצויינו בה שם המתלונן, מענו ותיאור מפורט של המעשה עליו מתלוננים.

את התלונה יש לשלוח לממונה על תלונות הציבור, עיריית קרית אתא, ת.ד. 1, קרית אתא 28100 או באמצעות הדואר האלקטרוני, לכתובת:

mevaker@kiryat-ata.muni.il

 

הייתי מביא לך לינק אבל האתר שלהם דפוק אז זה לא עובד. גם קשה לי להגיד כמה האתר הזה באמת עדכני. אתה יכול לנסות לפנות גם בפיסבוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה.

בכל אופן, התקשרתי עכשיו למספר הטלפון שנתנת ואין מענה, וכמובן שאין לי פקס או . האם יש אפשרות להתלונן באתר שלהם כשם שאפשר להתלונן באתר של אגד למשל? זה הרבה יותר נוח מאשר ישירות בדוא"ל ובמיוחד בדואר רגיל.

עדכון: שלחתי תלונה לכתובת דוא"ל שנתת. מקווה שהם יחזרו אליי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של dor123

אין ביכולתי להקליט את הנציג, כיוון שאין לי סמארטפון, אלא טלפון סלולארי רגיל.

אני לא מעוניין לחשוף את עצמי לציבור.

אתה לא צריך לחשוף את עצמך לציבור.

רק תיגש לאחד/אחת מאלו עם פינות צרכנות בערוצי החדשות/אקטואליה והם כבר יעשו הכל.

בלי לחשוף את השם או הקול שלך.

תן להם לעזור לך לעזור לעצמך לעזור לציבור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרך אגב בדיוק נזכרתי שלפני כמה ימים פגשתי מישהי איתה דיברתי על האפליקציה MOOVIT.

היא סיפרה לי שבצפון יש חברה מסויימת או משהו, שלא מעדכנת כמו שצריך את זמני הנסיעות, ולכן בצפון הארץ האפליקציה שואבת ומציגה לא מעט נתונים חסרים/מטעים.

 

כך שמדובר אפילו בחלק מסיפור גדול יותר שנוגע למידע על בצפון הארץ שאמור להיות נגיש לציבור, ובמקומו הם מקבלים זין.

 

זה יהיה שירות גדול לציבור אם תיקח את המקרה לתקשורת ותעודד שינוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

עדכון: רק עכשיו ברגע זה, חזרו אליי מתלונות הציבור של קריית אתא בנושא. תוכן המייל הוא (ללא השורה הראשונה שכוללת את השם הפרטי שלי ואת שמו של ממונה תלונות הציבור):

 

"מבירור שערכתי במוקד העירוני עולה כי

1.הנושא המדובר [שילוט סולארי של תחנת אוטובוס] אינו באחריות העירייה.

2.לגבי הטענה שהמוקדן צעק נמסר לי מהמנהל כי בהקלטה נשמע שהוא מנסה להסביר לך שהנושא אינו באחריות העירייה

3.יתכן שהייתה אי הבנה

4.בנסיבות אלו לא מצאתי עילה להמשך הבירור והטיפול הסתיים

5.להבא במידה ויש תלונה הייתי ממליץ שתפנה קודם לממונה הישיר

תודה רבה המשך יום נעים

ממונה תלונות הציבור"

 

כלומר הם אומרים גם כן שהנושא של השילוט האלקטרוני שבתחנות האוטובוס, איננו באחריות העירייה, כמו שהמוקדן אמר, ושבמידה ויש תלונה הם ממליצים לי לפנות קודם לממונה הישיר, שאני לא יודע מה מספר הטלפון שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...