עבור לתוכן

חווית שירות לטאבלט לנובו

Featured Replies

פורסם

קניתי לפני שנה טאבלט לנובו f1050 לילד שמתעלל בו על בסיס יומי. הטאבלט עצמו לא ממש מומלץ כי כבר היה בתיקון איזה 3-4 פעמים בגלל בעיית טעינה. אבל מה שכן מפתיע זה השירות. אתם מכירים את סיפורי הזוועה על השירות בארץ? אז זהו,שפה בכל תקלה בא שליח ups אלי לוקח ומחזיר מתיקון. מתקשר לפני לתאם (ולא דופק בדלת ובורח) .

בתיקון האחרון הטאבלט שוב לא נדלק . אז ב 15 ליוני פתחתי קריאת שירות. למחרת הגיע שליח ולקח את הטאבלט למעבדות CPM . זו חברה שנותנת שירותי מעבדה ללנובו. בדרך כלל המעבדה עצמה בכלל במצרים.

אציין גם שכמו הרבה טלפונים הילד סדק את את המסך במספר מקומות אבל זה לא הפריע לשחק בו. כמובן שזה כתוב בזמן המסירה.

בקיצור ב 22 ליוני אני מקבל אותו חזרה מהשליח. לא רק שתיקנו כבל בטריה ,הם גם החליפו מסך ושמו מגן מסך .

וכל זאת במסגרת אחריות.

זה לא מובן מאליו במדינה שלנו

ועל זה מגיע להם שאפו.

גם בכל שאלה שהיתה לי ענתה לי אחת בשם ספיר מייד ולעניין. בלי לסבן. בלי תירוצי "קורוזיה בלוח אם" .

למען הסר ספק : אין לי מניות בלנובו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים