עבור לתוכן

חוות דעת על תהליך רכישה בKSP

Featured Replies

פורסם
ציטוט של k534d

 

אני לא מתכוון לשירות של ייצרן שזה דבר אחד, אני מתכוון לשירות בחנות יש חנויות שבהן אם יש לך בעיה עם המוצר גם אחרי שעוברים ה 30 יום הם לוקחים את המוצר מספקים לך חדש ולא שואלים שאלות, והם כבר שוברים את הראש עם היצרן ועל שירות כזה אתה משלם עוד כמה שקלים. ויש חנויות שהן כמו מחסן שאתה רק בא קונה ושיש בעיה עם המוצר אתה שובר את הראש עם היצרן. אבל אני כן מצפה שבכל חנות איכות השירות תהיה טובה בלי קשר למוצר שהם מוכרים ולכמה הם איכותיים.

 

איפה יש חנות שלא שואלת שאלות אם עברו 30 יום? מעולם לא נתקלתי בכזה פלא.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Monsi

 

איפה יש חנות שלא שואלת שאלות אם עברו 30 יום? מעולם לא נתקלתי בכזה פלא.

אני יכול לתת דוגמא לtms אם תרצה. 

היו לי 2 כרטיסי 7870xt אשר לא היו תואמים למחשבי וגרמו לבעיות. 

אחרי 4 חודשים, לאחר הוכחה שלי בחנות על מחשביהם כי הבעיה קיימת, ולאחר התערבות קיריל, הכרטיסים הוחלפו בכרטיסי nvidia, כשערכם נשאר זהה. משהו אשר אינו מובן מאליו. 

בסופו של דבר קיבלתי כרטיסי nvidia חדשים. 

 

אז נכון, היו צריכים לבדוק, אבל ההחלפה נעשתה בלי יותר מדי בעיות

פורסם
ציטוט של swg

תודה רבה רבה על חוות הדעת הזו .
אני חושב ש-KSP נהדרים 
פרט לפעם אחת שקניתי שם כרטיס מסך והחזרתי אותו יום אחרי ואמרו לי שיזכו אותי באשראי .
עד היום לא זוכתי (מנהל החנות ברמת גן טיפל בי).
כמובן שאני לא אתווכח איתם על 145 ש"ח . . . 

אבל כעת אני יודע להתעסק איתם במזומן בלבד :)

 

האמת אני כן הייתי רב איתם על 150 שקל כי זה קצת זלזול בכסף. לא שחלילה חסר לי משהו אבל עם KSP הייתי רב על 30 שקל רק מהסיבה שעל בסיס יומי הם מרמים אנשים.

יצא לי פעם לחכות בתור ראיתי מוכר מבטיח לבנאדם מחשב גיימינג I7 ב4000 שקל ואמר לו שהכרטיס של הליבה יריץ לו באטלפילד 4 על אולטרה. פעם מכרו מחשב לעריכה גראפית בלי כרטיס מסך.

וזה רק מהפעמים של התור האין סופי שם. 

אז כן, הייתי רב איתם על זה. אבל הבחירה היא שלך.

 

ציטוט של HELL BOY

כבר שנים שלא ראיתי פידבק שלילי על אייבורי שלא טופל כראוי ובכלל, קשה למצוא כאלה והדף שלהם מוצף בתודות על סניף XYZ.

אז אם הם יכולים, אז גם KSP יכולים.

 

לא יודע מה קורה בכל הארץ אני יודע שבסניף שלהם בתלפיות ירושלים השירות כבר מספר שנים מעולה כי זה צוות ותיק שעובד כמה שנים יחד.

עדיין, לא צריך לחתור לטיפול בפידבקים שליליים אלה לכך שלא יהיו.

פורסם
ציטוט של אור כהן

אני יכול לתת דוגמא לtms אם תרצה. 

היו לי 2 כרטיסי 7870xt אשר לא היו תואמים למחשבי וגרמו לבעיות. 

אחרי 4 חודשים, לאחר הוכחה שלי בחנות על מחשביהם כי הבעיה קיימת, ולאחר התערבות קיריל, הכרטיסים הוחלפו בכרטיסי nvidia, כשערכם נשאר זהה. משהו אשר אינו מובן מאליו. 

בסופו של דבר קיבלתי כרטיסי nvidia חדשים. 

 

אז נכון, היו צריכים לבדוק, אבל ההחלפה נעשתה בלי יותר מדי בעיות

 

מגניב. טוב לדעת. לי דוקא הייתה חוויה פחות נעימה עם TMS, לא משהו נוראי אבל הרתיע אותי מספיק כדי להעדיף את פלונטר על פניהם. בהזדמנות אתן להם עוד צ'אנס. תודה ששיתפת. :)

פורסם

בעבר נכוויתי משירות נוראי של אייבורי (מכרו לי מתאם תקול שנשרף בשנייה שהכנסתי לחשמל וכמובן סירבו לתת זיכוי) ושל באג (מכרו לי אוזניות לא תקינות ב400 שקל וסירבו לתת זיכוי)

 

לצערי אייבורי זה לא סיפור כזה פשוט:

יש לי חברים שכל שבוע הולכים למעבדה של אייבורי (העיקר יש אחריות הם אומרים) אבל את הדלק לרכב הם לא מכניסים בחשבון.

 

ב-KSP קניתי דווקא אתמול מוצר ובמחיר יותר זול מ-ebay

פורסם

אנשים פה משבחים את KSP, אני מכיר את המערכת מבפנים.

שני דברים מרכזיים - היחס שלהם לעובדים שלהם הוא ככ מחפיר וטרוריסטי שהעובדים נמצאים בסיטואציה לא נעימה ובלי לרצות מקרינים את זה על הקונים.

ודבר שני - מדובר בחברה שככ ממוגנת מבחינה משפטית שאין שום דבר שהם לא יוכלו לעשות לך, ורוב האנשים הם חסרי עקרונות ועשרים שקל הבדל מחנויות אחרות כבר יגרמו להם לחזור ולקבל יחס מגעיל.

זה מעגל קסמים שדי קשה לשבור אותו. כפי הנראה לעין הם ימשיכו לשלוט גם בעתיד הרחוק ולא ישפרו את היחס לאנשים כי כולם כמעט כבר בכיס הקטן שלהם. לצערי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים