התייעצות בנושא טאבלאט סמסונג 3 שנרכש מהוט מובייל במבצע והתברר כי עבר תיקון - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות בנושא טאבלאט סמסונג 3 שנרכש מהוט מובייל במבצע והתברר כי עבר תיקון


tood24

Recommended Posts

היי חבריה

1. בנובמבר 2014 התחברתי להוט מובייל ורכשתי מהם טאבלאט 3 במבצע דאז.

2. הפעלתי אחריות מול והודיעו לי כי האחריות בתוקף עד 19/1/2017

3.בטאבלט נעשה שימוש לעתים רחוקות .

4.לפני כחודש כאשר באתי להפעיל את המכשיר ראיתי כי יש פסים/פיקסלים צבעונים על גבי המסך(רואים בהיותו כבוי)

5. פניתי למעבדת באזור מגוריי

6.תגובה ראשונה של המוקדן הייתה "זה סתם שטויות ,אל תתייחס "

7. שאלתי מה הבעיה ,השיב באי רצון ממש "יש וואקום" אשלח לטכנאי

8. אחר שבועיים שבתי לקבל את הטאבלט ונאמר לי כי לא תוקן מאחר ציטוט מדויק כפי שרשום בקבלה" טופל ע"יי גורם זר ,טופל במעבדת חוץ ,חוסר מדביקות על הקונקטורים וחוסר ברגים"

9. לרגע הייתי בהלם,שלאתיו, איך יכול להיות אני יד ראשונה ויש לי אחריות לשנתיים ובוודאי לא פתחתי את המכשיר במעבדה פרטית .תשובתו "זו המסקנה"

10. פניתי לשרות לקוחות של ,הפנו אותי להוט מובייל .

11.אני שואל,למי שיש אחריות על מוצר והתקלה היא לא SOS אפילו ,האם ילך למעבדה פרטית וישלם כנגד תקלה בגדר האחריות? זה לא הגיוני !!!!

12. מה עצתכם?

תודה

אהוד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...