עבור לתוכן

התייעצות בנושא טאבלאט סמסונג 3 שנרכש מהוט מובייל במבצע והתברר כי עבר תיקון

Featured Replies

פורסם

היי חבריה

1. בנובמבר 2014 התחברתי להוט מובייל ורכשתי מהם טאבלאט סמסונג 3 במבצע דאז.

2. הפעלתי אחריות מול סמסונג והודיעו לי כי האחריות בתוקף עד 19/1/2017

3.בטאבלט נעשה שימוש לעתים רחוקות .

4.לפני כחודש כאשר באתי להפעיל את המכשיר ראיתי כי יש פסים/פיקסלים צבעונים על גבי המסך(רואים בהיותו כבוי)

5. פניתי למעבדת סמסונג באזור מגוריי

6.תגובה ראשונה של המוקדן הייתה "זה סתם שטויות ,אל תתייחס "

7. שאלתי מה הבעיה ,השיב באי רצון ממש "יש וואקום" אשלח לטכנאי

8. אחר שבועיים שבתי לקבל את הטאבלט ונאמר לי כי לא תוקן מאחר ציטוט מדויק כפי שרשום בקבלה" טופל ע"יי גורם זר ,טופל במעבדת חוץ ,חוסר מדביקות על הקונקטורים וחוסר ברגים"

9. לרגע הייתי בהלם,שלאתיו, איך יכול להיות אני יד ראשונה ויש לי אחריות לשנתיים ובוודאי לא פתחתי את המכשיר במעבדה פרטית .תשובתו "זו המסקנה"

10. פניתי לשרות לקוחות של סמסונג ,הפנו אותי להוט מובייל .

11.אני שואל,למי שיש אחריות על מוצר והתקלה היא לא SOS אפילו ,האם ילך למעבדה פרטית וישלם כנגד תקלה בגדר האחריות? זה לא הגיוני !!!!

12. מה עצתכם?

תודה

אהוד

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים