מחשב עם 2xSDD ו-1xHDD, מתחיל לקפוא בלי סיבה ולהתנהג מוזר ב-Chrome, זקוק לעזרה - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב עם 2xSDD ו-1xHDD, מתחיל לקפוא בלי סיבה ולהתנהג מוזר ב-Chrome, זקוק לעזרה


OhayoNB

Recommended Posts

היי,

קודם כל למי שיעזור ויצטרך לדעת מהו מפרט המחשב, הוא רשום ב"מפרט מחשב" מתחת לשם בצד ימין.

בזמן האחרון, חוויתי מגוון בעיות מוזרות מאוד במחשב, כגון תקיעות מאוד מוזרות כאשר אני לוחץ מקש ימיני על קבצים במחשב ופתאום ה-explorer.exe מפסיק להגיב וחוזר אחרי כמה שניות, והתנהגות מוזרה בדפדפן , גלישה איטית ומוזרה מאוד, שבתוכו אני לא מצליח להוריד\להעלאות קבצים, ההורדה פשוט לא מתחילה אחרי לחיצה על download וכו', כאשר אני מחיקת היסטוריה ועוגיות התהליך מתחיל ולא מפסיק על אף שהוא סיים.

הייתה לי הרגשה שתופעות אלו קשורות לאחד הרכיבים במחשב שלי, במיוחד הדיסקים הקשיחים, ה-SSD's או זכרון ה-,

חיפשתי את התופעות האלה ב-google ע"י חיפוש "כרום לא מתחיל הורדות" (באנגלית כמובן) ומצאתי את הדיון הזה בפורום אחר, זה מאוד מפתיע, אבל למתלוננות שם יש בדיוק את אותן הבעיות שחוויתי לאחרונה, והתשובה שהבא אחריה ענה לה קצת מטרידה אותי, ולפי דעתי ה-HDD המכני שלי במחשב עומד לקרוס.

אני צריך עזרה מאנשי התמיכה הטכנית בפורום על מנת לזהות את מקור הבעיה.

רק אחסוך למי שיעזור משהו קטן, ביצעתי כבר סריקה מקיפה למחשב וזה כנראה לא וירוס, אלא רכיב שעומד להדפק או משהו אחר.

אשמח למי שיעזור לי לפתור את התקלה המוזרה הזו :)

תודה מראש,

בר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי יש לך הרבה "זבל" שמותקן במחשב ויוצר כל מני בעיות שונות ומשונות...

מציע לך לעשות לעצמך איזה רשימה קטנה של התוכנות שאתה צריך ומשתמש בהן (כאלו שאתה באמת צריך, לא סתם שטויות) ופשוט להסיר את כל השאר.

בין היתר יש אנטיוירוסים שמרוב הגבלות וחסימות כבר לא נותנים לך לעשות את הפעולות השגרתיות כמו גלישה באינטרנט והורדה של קבצים כמו שצריך, לפעמים הם גם מאוד כבדים וחונקים את המערכת (למרות שקשה לי להאמין שזה המצב עם i5 ו- 16 ג'יגה של זיכרון) ובגלל זה היא קופאת...

בין היתר אתה יכול לבדוק טמפרטורות של הרכיבים ולדעת אם יש איזה רכיב שמתחמם יותר מדי כי מסיבה הזויה כלשהי קשה לו והוא עושה מאמץ רב מדי בפעולות פשוטות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התשובה והנסיון לעזור,

ביצעתי כבר את מה שאמרת, אבל בכל מקרה אני לא אחד שמוריד כל דבר גם שאני לא צריך אותו, אין לי דברים שאני לא יודע מהם במחשב או שזה מחשב בלי הגנות כלל, התוכנות שיש לי על המחשב בשימוש יום יומי, וכמו שאמרת, מחשב עם נתונים כאלה (לא שזה נתונים מטורפים מאוד) צריך להתנהג אחרת, אז הכיוון שלי הוא שההארד דיסק המכני שלי עומד להידפק, בכל זאת, הוא בשימוש מהמחשב הקודם, משהו כמו 5 שנים.

אבל עדיין, אני עדיין מנסה להבין האם זה באמת הוא..

עוד מישהו שיוכל לעזור ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה כלכך חושד בו למה אתה פשוט לא מנתק אותו (פיזית לנתק את הכבל מהלוח) ומפעיל את המחשב?

אם הוא הגורם לבעיות שלך, ברגע שתנתק אותו כל הבעיות האלו יסתדרו...

אסביר לך למה, כי אלו בעיות שקורות לסירוגין, פעם אחת אני יכול להדליק את המחשב והכל יהיה בסדר, לעשות ריסטרט ופתאום הכרום לא יתפקד כמו שצריך, או שה-explorer יקרוס בכל זמן מסוים, אלו לא בעיות שמתרחשות במחשב תמיד, משהו מאוד מוזר.

קראת את הטענה של הבחורה מהפורום בקישור שצירפתי ומה שאחד אחריה הגיב לה ? בדיוק אותו דבר כמו המקרים שקורים לי, במדויק! מאוד מוזר.

תראה, בלי שום קשר אני לא רוצה לאבד את המידע שלי, אז הזמנתי כבר 1TB חדש להחליף את המכני שברשותי כרגע כי הוא אצלי כבר 5 שנים והוא בלי שום קשר מתחיל לקרטע, אחכה שהוא יגיע, אחליף ביניהם, ויראה מה קורה.

אבל אני עדיין לא בטוח ב-100% שזאת הבעיה, ממש לא! וזה מה שמתסכל פה בכל העניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

...בלי שום קשר אני לא רוצה לאבד את המידע שלי....

נושא שלצערנו חוזר המון בפורום - גיבוי. עושים גיבוי באופן סדיר ולא בגלל זה שמשהו מתנהג מוזר - זאת הדרך הכי קלה (ואם יורשה לי זולה) לשמר את המידע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נושא שלצערנו חוזר המון בפורום - גיבוי. עושים גיבוי באופן סדיר ולא בגלל זה שמשהו מתנהג מוזר - זאת הדרך הכי קלה (ואם יורשה לי זולה) לשמר את המידע.

גיביתי את המידע ציינתי זאת כבר.

לנושא - יש לך מושג למה התנהגות כזאת של מחשב יכולה לקרות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...