פורסם 2004 במרץ 2821 שנים ביום שישי נסעתי לתל-נוף כי 3 נווטים וטייס מטייסת F15 חגגו טיסה אחרונה שלהם, ואחד מהם היה עם אבא שלי בקורס טייס. הפ טסו נמוך מעלינו, עשו כמה תרגילים ונחתו, ואז חנו ליד הדת"ק איפה שאנחנו עמדנו. בתור אחד שגם ככה שוקל את זה ברצינות, לא היה צריך הרבה יותר מזה כדי שאני אחליט סופית לנסות ללכת.קיצר, אני רוצה לדעת אם מישהו פה יודע מה המבדקים לקורס טייס, ואם אולי יש משהו שאני יכול לעשות כדי לשפר את הסיכויים שלי להתקבל.
פורסם 2004 במרץ 2821 שנים כאשר תעבור את כל התהליכים של צו ראשון וכל מה שקשור בזה. אם הנתונים שלך יהיו מתאימים הצבא ישלח לך לבד כבר זימון למבדקי צוות אוויר. אם תעבור את המבדקים האלו ישאר לך ירפ"א א\ב אחרי זה גיבוש ואם עברת אותו אתה בפנים.
פורסם 2004 במרץ 2821 שנים בכל שאלות שיהיו לך אתה יכול לשאול אותי בפרטי\באיי סי קיויש לי קצת ידע בנושא....
פורסם 2004 במרץ 2821 שנים אחרי צו ראשון (אם אתה באמת שוקל קורס טיס - אל תפחד להגיד שאתה רוצה וחושב על זה לבוחנת שלך בשיחה האישית שם) אם אתה תיהיה מתאים ישלחו לך זימון למדקי צוות אויר.מהרגע שתקבל את המכתב הזה אתה לא יכול לסרב או לוותר על הקורס עד לגיבוש (זה אומר שאם אתה לא רוצה ללכת לקורס, אבל אתה עובר נגיד ירפא א', אתה חייב ללכת לירפא ב')מבדקי צוות אויר נערכים בלשכת הגיוסאם עוברים אותם אז יש את ירפא א ואת ירפא ב (שלפי מה שהבנתי פיצלו אותו ל2 עכשיו)ואם עברת גם את המבדקים האלו יש את הגיבוש - 6 ימים של כיף חיים (אני ממש נהנתי - באמת)אני עברתי את הגיבוש, אבל בסוף החלטתי לא ללכת לקורס...
פורסם 2004 במרץ 2821 שנים ירפא - יחיחדת רפואה אוויריתבשלב הראשון יש מבחני נייר עיפרון וגם שני מבחני קורדינאציהבירפא א - יש עוד מבחני חשיבה ונייר עיפרוןואצלי בירפא ב' היה פסיכולוג, סימולטור טיסה ממש מכוער שנועד לבדוק קורדינאציה ומבדקים רפואיים
פורסם 2004 במרץ 2821 שנים בחלק כן ובחלק לא. בכולם נותנים הסברים מלאים ומפרטים כדי שתבין מה צריך לעשות (חוץ מבגיבוש ;D )אם אתה ממש רוצה לדעת מה יש במיונים תחפש באינטרנט, יש אתרים שיש בהם הכל על המיונים כולל ההכל, חבל שאנ אטעה אותך בטעות...
פורסם 2004 במרץ 2821 שנים דבר ראשון, חובה ראיה 6:6.אחרי זה, קב"א 54 ומעלה.אם אין לך את 2 אלה, אין מצב שאתה בקורס טייס
פורסם 2004 במרץ 2821 שנים דבר ראשון, חובה ראיה 6:6.אחרי זה, קב"א 54 ומעלה.אם אין לך את 2 אלה, אין מצב שאתה בקורס טייסאם אתה לא יודע, אל תתעה....קבא 54 ומעלה זה נכוןאבל לא חובה ראיה 6:6.....לי יש מישקפיים, אומנם מספר קטן, אבל יש. וכן, אני יכול ללכת לקורס טיס.אם יש לך משקפיים במספר קטן, עדיין אתה יכול להיות נת"מ - ראשי תיבות של נווטות, תובלה ומסוקים. כלומר, רוב מסלולי הקורס (5מ6 או4מ5 נדמה לי) פתוחות בשבילך. הכל חוץ מטייס מטוסי קרב...
פורסם 2004 במרץ 2821 שנים הבחור דיבר על F15, ז"א מסלול של קורס טייס במגמה קרבית. לא ניווט וכל שאר החרטא הזהתרד מהעץ שאתה תקוע עליועריכה: שאר מגגמות הקורס טיס (תובלה מסקרי"ם וניווט) מותנים בקב"א 54 ומעלה ומשקפיים עד +/- 3.
פורסם 2004 במרץ 2821 שנים הבחור שאל על קורס טייס בכלליות, הוא אמר שחבר של אבא שלו היה על F15. אתה ענית:דבר ראשון, חובה ראיה 6:6.אחרי זה, קב"א 54 ומעלה.אם אין לך את 2 אלה, אין מצב שאתה בקורס טייסזה לא נכון ובעצם הטעיה...אז,תרד מהעץ שתיפסת עליו....
פורסם 2004 במרץ 2821 שנים מחבר בודקים שם כושר? כי עם המורה שלנו לספורט אין שיעורים בכלל. יש לי פוטנציאל מבחינה גנטית, אני יכול למרות שלא התאמנתי כבר חודשים לרוץ שני ק"מ ולעשות 4-5 מתח, אבל אני בספק שזה מספיק. כשייגמרו כל הבגרויות אני אלך לחדר כושר או משהו.ואפשר לינק לאחד האתרים האלה? כי לא מצאתי בגוגל...
פורסם 2004 במרץ 2821 שנים בן כמה אתה??כבר היה לך צו ראשון?וכושר בודקים רק בגיבוש. יש שם מסעות עם אלונקות וכו, למרות שזה לא מגיע לרמה של גיבוש של מטכל או שייטת
פורסם 2004 במרץ 2821 שנים ידע כללי לת'רד זה ולת'רדים אחרים:מספרי יחידות/טייסות אינם בלמסיים ( בלמ"ס = בלתי מסווג, כלומר פתוח לכלל הציבור ).פרסום של מספר יחידה או טייסת הינו עברה על חוקי בטחון שדה.מותר לרשום את שם הטייסת כלומר התאור שלה כמו: טייסת העקרבים, דורסים וכו'.המשך יום נעים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.