מאוכזב מערוצי זהב - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מאוכזב מערוצי זהב


olegu

Recommended Posts

אני מאוד רציתי להתחבר לערוצי זהב וחיכיתי לאינטרנט המהיר שנתיים רציתי להשתתף בניסוי אבל הם לא נתנו לי :'( :'( :'( :'( . אחרי שהם קיבלו אישור התקשרתי אליהם ורציתי להיתחבר לאינטרנט המהיר אבל לתדהמתי מי שדיברה איתי בטלפון אמרה לי שאין תשתית באזור קרית גת לאינטרנט המהיר :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( ושהתשתית תוקם בשנה הקרובה :'( :-/ ??? :bash: :bash: :asthanos: היתקשרתי עוד כמה פעמים וכולם אמרו לי את אותו הדבר :-/ :-X למרות שערוצי זהב מספקים בקירית גת טלויזיה בכבלים מזה 6 שנים ואני מנוי בערוצי זהב דיגיטלי. וערוצי זהב התחייבו לספק מהיר בכל מקום שיש תשתית כבלים (בעצם כל הארץ) האם צריך איזה שהיא תשתית מיוחדת כמו ADSLב שצריך מרכזיות בכל 4 ק"מ איך שאני יודע אז לא! וחוץ מזה אני יודע שמשדרים את הטלויזיה ממרכזייה בב"ש למה אי אפשר לעשות את אותו הדבר באינטרנט המהיר בכבלים???? וחוץ מזה לערוצי זהב היה מספיק זמן להכין את התשתית לפני שהם קיבלו רשיון (כמו שהם עשו בשאר המקומות בארץ)! :'( :'( וביררתי ואני יודע שיש WOW בקירית גת ואני לא מכוון לחכות עוד שנה חיכיתי מספיק!!! אז אולי אני אתחבר אל WOW וערוצי זהב יאבדו עוד לקוח פוטיאנצלי. ודרך אגב אקוונט בADSL זה טוב? ואולי מישהו יודע האם ערוצי זהב מתכוונים לעשות תשתית בזמן הקרוב?????

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתי בדקת פעם אחרונה?

תתקשר ל 03-9272727 ותבדוק שוב....

לא נראה לי שזו בעית תשתית מאחר וכל מקום שאפשר לראות כבלים - יש תשתית, אולי הם לא חיברו את המרכזיה שלהם באזור שלך

לרשת האינטרנט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח שזה יקח להם שנה , אני מאמין שתוך כמה חודשים (3-4) כבר תוכל להתחבר אליהם

ואם לא אז ל - ADSL תוכל בטוח.

למשל אני שלא יכלתי לעשות ADSL אז עשיתי כבלים, ולפני שבועים בערך התקשרו מבזק אמרו שהם התגברו על המגבלה הטכנולוגית שמנעה ממני לעשות ADSL (אני מרוחק יותר מ 4 קילומטר) ושאני יכול לעשות ADSL.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שזו בעית תשתית מאחר וכל מקום שאפשר לראות כבלים - יש תשתית

ברור שיש תשתית, אך התשתית הזו איננה מתאימה להעברת .

הם צריכים להחליף כרטיס או משהו כזה, בכל נקודת תקשורת שנמצאת ברחוב,

פעם גם באיזור שלי לא היה עד שמת"ב באה וראיתי שהטכנאי מחליף שם מן כרטיס כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה אי אפשר להחליף את הכרטיס לפני ההשקה הרשמית שנה היה להם זמן וחוץ מזה שנה צריך לקחת להם כדי להחליף כרטיס מסכן אני לא מבין זאת ערוצי זהב התחייבו לספק מהיר לכל דורש מדוע הם אינם עומדים מאחורי הבטחתם זו פשוט שערורייה!!! :AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :bash: :bash: :bash:

ושאלתי עוד שאלה האים אקוונט זה טוב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...