פורסם 2015 במאי 210 שנים מיקרוסופט מביאה מאות משקפי HoloLens ראשונים לכנס הבילד: טכנולוגיית המציאות המרובדת מותירה רושם עז, אך גם חושפת מגבלות לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94-hololens-%d7%a0%d7%a8%d7%90%d7%94-%d7%9e%d7%a8%d7%94%d7%99%d7%91-%d7%90%d7%91%d7%9c-%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%a8%d7%97%d7%95%d7%a7-%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%91%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95/
פורסם 2015 במאי 210 שנים שמתי לב שאף עצם מהעולם האמיתי לא מסתיר עצמים ווירטואלים. שזו הביעה הכי גדול עם AR.
פורסם 2015 במאי 210 שנים שום בעיה זה כבר קיים בערכת הפיתוח של מצלמת העומק RealSense של Intel. אני עזרתי בפיתוח התוסף UNITY3D במעבדות בחיפה שם פותחה הטכנולוגיה. זה היה אתגר אבל זה לא מסובך.
פורסם 2015 במאי 310 שנים לעשות שזה יעבוד כמו תחת אני יודע שאפשר לעשות. הכוונה שלי שהם בכוונה לא הראו הסתרות בווידאו של הHOLOLENS כי הKINECT 2 שמוחבר לזה לראש לא עובד מספיק מדויק ובשהייה מספיק נמוכה כדי שזה לא יראה מכוער כמו בווידאו שקישרת.
פורסם 2015 במאי 310 שנים אתה טוען שהפרוייקט מכוער? נעלבתי אם אתה מתכוון ל"חיתוך" באיזור התפר עם העולם האמיתי זה בגלל שהמצלמה שפיתחתי עליה הייתה נסיונית ובעלת רזולוציית נתוני עומק נמוכה. אני מניח שזה נפתר בגרסאות המתקדמות יותר. למרות שמניסויים מטווח קרוב הורדתי שלג על כף ידי והוא נערם בצורה מרשימה בתוך הקווים.
פורסם 2015 במאי 310 שנים אהה לא, מצטער. החלק שלך שעשית בUNITY דווקא מצא חן בעיניי. אני התייחסתי למה שראית רק מבחינת האינטראקציה של התלת מימד עם מה שמצולם שזה לא כל כך בשליטתך אלא במי שפיתח את המצלמה.לאמר ש"אני מניח שאפשר לפתור את זה" זה כמו לאמר שעם קצת רצון ומאמץ מה שXBOXONE מרנדר היום על 720p ב30FPS יהיה אפשר גם לרנדר על אותו האקס בוקס ב4K 144FPS.ההבדל באיכות הוא הבעיה כאן, האלגורתמים של הAR הם לא בהכרח הבעיה אלא המצלמה עצמה ורכישת התלת מימד מהעולם האמיתי. נערך 2015 במאי 310 שנים על-ידי Sargon
פורסם 2015 במאי 410 שנים זה לא סוד שהדיוק של הקינקט לדורותיו מבחינת נתוני העומק הוא לא משהו בלשון המעטה. זו יותר מצלמת GESTURES. מה שמפתחים באינטל בחיפה זו רמה אחרת לגמרי. זיהוי אובייקטים במרחב למשל: זיהוי טקסט, הבעות פנים, סריקת אובייקטים מהעולם האמיתי למודל תלת מימדי עם טקסטורה באיכות גבוהה מאד, צילום תמונה ופוקוס אחר כך. וכמובן קבלת נתוני עומק מהמצלמה בזמן אמת ובדיקת התנגשויות בין אובייקטים וירטואלים לאובייקטים בעולם האמיתי.(זה היה החלק שלי ביוניטי בעיקר ) עובדים על זה אנשים שפיצים. נערך 2015 במאי 410 שנים על-ידי se7en
פורסם 2015 במאי 410 שנים כשיהיה לכם דמו מרשים אז תדבר. חחחנראה לי אני יודע מה זה המצלמה של אינטל... כי יכול להיות שאני עבדתי על הפרוטו טייפ הראשון שלה בטכניון.KINECT 2 השתפרה המון לעומת KINECT 1, אל תחשוב שרק "אתם" מפתחים את הדור הבא, תהיה בטוח שעכשיו כבר עובדים על KINECT 3.ואני לא מתרשם מהרמה של אינטל עד שאני לא אראה ווידאו של העומק והדגמות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.