עבור לתוכן

האם אפשר לארגן קנייה קבוצתית סביב "רשימת קניות" ?

Featured Replies

פורסם

הנורמה היא בדרך כלל לארגן קבוצה שקונה פריט אחד, למשל 10 אנשים שקונים מסך מחשב ספציפי.

למה לא לארגן קבוצה של אנשים שרוצים לקנות דברים שונים, ולהגיש את רשימת קניות זו לספק מחשבים מסויים ?

בדרך זו נוכל לשלוח נציג אחד בשם הקבוצה, ולהגיש בקשה לקניה גדולה ולקבל הנחה בהתאם.

מה אתם אומרים ?

פורסם

מה הוא ירוויח מזה?

פורסם
  • מחבר

"הוא" הכוונה לספק המחשבים. על אותו משקל, מה הוא מרוויח מקניה קבוצתית של פריט אחד ? מה זה משנה בשבילו אם זה פריט אחד או כמה שונים ?

פורסם

מה הוא מרוויח מקניה קבוצתית של פריט אחד ? מה זה משנה בשבילו אם זה פריט אחד או כמה שונים ?

הוא מרוויח

1.מחיר יותר זול מול היבואן ברכישת כמות מרוכזת

2.לגרום לאנשים לקנות לפני התכנון שלהם

3.להביא אנשים מחנויות אחרות אליו.

סעיף 1 כמובן שמבוטל באופן שדיברת עליו אבל גם האחרים ואסביר למה:

בכל פעם הוא לוקח סיכון שהוא מוזיל לצרכנים הקבועים שממילא תכנננו לקנות את המוצר ולכן הוא מצפה לראות כמות גדולה (לדוגמא אם אני מוכר 3 כרטיסים gtx980 בחודש במחיר של 3000 ואני קונה אותם ב2000 כשבאים אלי 15 חברי פורום לקנות ב2300 משתלם לי למכור להם כי למרות שהפסדתי אולי 700X3 הכנסתי 300X12 ) .

אבל אם אתה בא אלי ואומר שאתה מביא לי כמות צרכנים בכל מיני תחומים אני צריך לחשב את זה לפי סך העסקאות המלא שיש בחודש וזה בהרבה פחות משתלם.

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לא מזיק לבדוק...

פורסם
הוא מרוויח

1.מחיר יותר זול מול היבואן ברכישת כמות מרוכזת

2.לגרום לאנשים לקנות לפני התכנון שלהם

3.להביא אנשים מחנויות אחרות אליו.

סעיף 1 כמובן שמבוטל באופן שדיברת עליו אבל גם האחרים ואסביר למה:

בכל פעם הוא לוקח סיכון שהוא מוזיל לצרכנים הקבועים שממילא תכנננו לקנות את המוצר ולכן הוא מצפה לראות כמות גדולה (לדוגמא אם אני מוכר 3 כרטיסים gtx980 בחודש במחיר של 3000 ואני קונה אותם ב2000 כשבאים אלי 15 חברי פורום לקנות ב2300 משתלם לי למכור להם כי למרות שהפסדתי אולי 700X3 הכנסתי 300X12 ) .

אבל אם אתה בא אלי ואומר שאתה מביא לי כמות צרכנים בכל מיני תחומים אני צריך לחשב את זה לפי סך העסקאות המלא שיש בחודש וזה בהרבה פחות משתלם.

אתה יוצא מנקודת הנחה שגם ככה כולם הולכים לקנות את אותה חנות. מה שלא בהכרח נכון.

מה שיכול לצאת מזה לחנות זה שחנות שעושה כזו מכירה גם אם הרווח שלה יחסית קטן, היא יכולה להרוויח חשיפה, לצבור קהל לקוחות, יכולה 'להוכיח' את השירותיות שלה וכו'..

הדברים האלה לא יוצאים לפועל לא בגלל הסיבות שאתה ציינת, אלא בגלל הסיבות שגם קניות קבוצתיות רגילות בקושי מצליחות-

והעיקרית שבהן זה שול הרווח הנמוך בד"כ שיש לעסקים ושגם ככה הם בקושי מייצרים הכנסות אז אין להם מאיפה לחתוך מהמחיר..

אם אתה מוסיף עוד רשימה של מוצרים שונים אז נטו מוסיפים עוד כאב ראש לחנות.

בגלל זה אני חושב שכזו יוזמה לא תצלח יותר מדי.

אבל אשמח להתבדות וכמו שאמרו פה, לא מזיק לנסות...

פורסם

אתה יוצא מנקודת הנחה שגם ככה כולם הולכים לקנות את אותה חנות. מה שלא בהכרח נכון.

אני לא.

למעשה כתבתי את ההפך. תקרא שוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים