עבור לתוכן

ניוד כפוי בהוט-מובייל

Featured Replies

פורסם

מקרה שקרה אתמול... :Recovered_Gif_905:

לפני שלושה ימים הצטרפתי למבצע של 2+ספק אינטרנט ב-40 ש"ח דרך רישום באתר של הוט-מובייל.

ניידתי שני מספרים, אחד מ-012 והשני מסלקום.

עדיין לא קיבלתי את הסימים של הוט בדואר,

אבל אתמול לאחר שניסיתי לחזור לשיחה שלא נענתה הקליטה בקו של 012 הפסיקה... :undecided:

צ'וטטי עם הנציג של 012 והוא טען שהמנוי "נמשך" ע"י הוט ואין מה לעשות.

התקשרתי מהקו השני להוט, לאחר כמה דקות של המתנה - לא הרבה, ענה לי נציג שירות.

לטענתו זו "תקלת מערכת" והוא לא יודע מה לעשות, הוא הציע לי לנסוע עד חדרה או חיפה (מיוקנעם) למרכז שירות כדי לקבל סימים.

הסברתי לו שאני לא מוכן לשלם על טעות שלהם והתחילה לעלות לי החלסטרא :angryfire:

ביקשתי שיארגן שליחות - ללא גמישות. הם טועים - אתה משלם (דלק + זמן = כסף).

הוא הציע לי לדבר עם נציגת "ניוד", שחזרה על אותם טיעונים אבל הציע שאקפוץ לדוכן מכירות ביוקנעם ואולי יהיה להם סים.

היא טענה שהיא לא יכולה להתחייב, ולא יכולה לדבר איתם. הסימים במבצע בחינם והתעקשתי שתתחייב לפתרון - ללא גמישות.

אחרי 40 דקות שיחה, שבטוח עלתה להם יותר, נשברתי.

קפצתי לקניון לדוכן של הוט, הדוכן היה ריק - יצאו לאכול כנראה. אחרי כמה דקות חזר הנציג הסברתי לו מה הבעייה.

התגובה הראשונה שלו היתה " אנחנו לא מרכז שירות", החלקתי לו "אבל X ממרכז ניוד אמרה שאפנה אליכם",

הוא רשם את השם של הנציגה, התרצה ,ואחרי כמה דקות כבר הסים היה מותקן ועובד.

זה קשה לקבל שירות מספק בארץ, צריך להתעקש ולהתגמש במבוך של טיעונים - "תקלת מערכת"/המחשב אשם/אין מה לעשות . :nono:

פורסם

זו הבעיה כשאתה מדבר עם נציגים זוטרים שאין להם מושג ו\או אין להם סמכות לעשות מעבר למה שהדריכו אותם במסגרת תפקידם.

פורסם
  • מחבר

כן, ביקשתי לדבר עם מנהל, אבל לא היתה אפשרות.

אילו היה לי יותר זמן, הייתי פונה בצורה יותר רשמית, אבל הבעייה מהגדרתה דרשה פתרון מהיר יותר :bash:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים