פורסם 2015 בפברואר 210 שנים אני מנוי של הוט (תשתית אינטרנט בלבד). עברתי דירה היום. בדירה החדשה גם כן יש תשתית, שכן לדייר הקודם היה טריפל. חיברתי את המודם בדירה החדשה בלי להתקשר בכלל להוט, והכל עובד. התקשרתי לשירות הלקוחות של הוט רק בשביל לעדכן את הכתובת. כאן מתחילה הסאגה: מסתבר, שעל הזכות להשאר לקוח של הוט בכתובת חדשה, אני צריך לשלם 150 שקל. על מה ולמה? על ביקור טכנאי. שיעשה מה בדיוק, שכן כבר קיימת תשתית והכל עובד? לא יודעת, הוא צריך לחבר שם משהו בשביל להעביר את השירות לכתובת החדשה.אבל הניתוב הרי בכל מקרה אוטומטי וכל לקוח מזוהה לפי המודם שלו, בלי קשר למיקום החיבור? שתיקה רועמת.כרגע המצב הוא שאני עדיין רשום בכתובת הישנה, אבל יש אינטרנט כרגיל בכתובת החדשה. אני רק שואל, ליתר בטחון - יכול להיות שאני עדיין פשוט משתמש בתשתית של הדייר הקודם שלא "הורדמה"? ואם כן, ואם הם יכולים להרדימה מרחוק, למה באמת צריך טכנאי בכל הסיפור הזה? למישהו יש תשובה?
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים אני עברתי דירה לפני כמה חודשים, הוט לא גבו על מעבר דירה כלום (ואצלי הם עוד עבדו "קשה" יחסית)
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים טוב, מסתבר שהאינטרנט מלא במקרים כאלו עם הוט - סוג של שיטת מצליח.לי יש איתם רק אינטרנט וכאמור לא חייבו (לא זכור לי שהייתי צריך לריב על זה).
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים תתקשר לשירות לקוחות ותפעיל לחץ שיתנו לך התקנה חינם במעבר דירה.זה פשוט טימטום כל הסיפור.הרי אתה בקלות יכול לקבל מבצע טריפל עם התקנה חינם ותשלום של 100 שקלים לחודש למשך חודשיים.שזה יוצא בדיוק כמו התשלום על האינטרנט 100 מגה בלבד.ואחר כך אתה יכול לבטל ולא לשלם שקל יותר(בתיאוריה, כי בפועל האנשים שלהם בגביה רק מחכים להזדמנות ליצור בילבול שיאפשר להם לגבות ממך יותר).אבל עדיף לא לעשות את זה ככה.אני עשיתי את זה ככה, והקפדתי להתקשר באותו יום בדיוק אחרי חודשיים כדי לבטל את הטריפל ולחזור ל100 ב100.ולמרות שבטלפון הנציגה אמרה לי שהכל סודר, בסוף גיליתי שהם ביטלו את הטריפל רק כמה ימים אחרי, וגבו ממני איזה 50 שקל על כך.צריך להתרחק מפעולות מורכבות איתם כמו מאש.ביזבזתי על הסיפור הזה המון שעות ועצבים.
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים או שפשוט תעבור לאפשרות אחרת כמו סלקום tv, או חיבור אינטרנט מהיר בלבד + מזרימדיה מבוסס אנדרואיד עם xbmc/kodi עבור סרטים, סדרות ושידורים חיים דרך הרשת
פורסם 2015 בפברואר 310 שנים אכן חצוף. חברה עם שירות נוראי.השאלה היא האם כדאי להמשיך להשתמש בשירותיה במצב שכזה. נערך 2015 בפברואר 310 שנים על-ידי Ido.G
פורסם 2015 בפברואר 310 שנים מחבר טוב, התקשרתי אליהם היום שוב, בתקווה שאתמול סתם נפלתי על איזו אהבלה שלא מבינה מה זה תשתית שעובדת. הפלא ופלא, שינו לי את הכתובת בלי טכנאי, בלי תשלום ובלי ברדק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.