פורסם 2015 בינואר 2410 שנים רציתי לשתף, אולי אני טעיתי במשהו, אשמח לדעת מקרים של אחרים.אני כן זוכר שהיו מקרים לחיוב עם לוג'יטק עצמם אבל מקרה שני שלילי שלי ולכן תמוה בעיניי שאחריות שלהם בכלל מינימאלית.המקרה הראשון היה לפני בערך בינואר לפני שנה שאוזניות שלהם (H600) פשוט מתו לאחר שימוש של שנה בלבד.לאוזניות האלחוטיות סוללה מובנית.לא מצאתי את החשבונית ובשל כך הם אמרו לי שהם לא מספקים אחריות. כן הבאתי להם סיריאל של המוצר ו-PID.המקרה השני עם G700, לפני שבוע שלחתי להם מייל שיש לי בעיה בעכבר.כל 10-15 דקות הוא נתקע כזה, זז ממש לאט ואחרי עוד חצי דקה חוזר לעצמו...כתבתי להם שניסיתי הכל:1. לעבוד עם אלחוטי בלבד2. לעבוד עם כבל בלבד3. לסגור את התוכנה שלהם במחשב4. חיברתי עם כבל למחשב אחר שהתקנתי לחבר (התקנת וינדוס חדש!)5. החלפת סוללה (של פנסוניק)ועדיין הבעיה מתרחשת. העכבר מוזר.אני לא מצאתי את החשבונית, לדעתי קניתי מ-KSP בזמנו. ניסיתי לחפש את הסיריאל אצלם באתר (יש להם אופציה כזו) וכלום. שלחתי מייל לבקשת חשבונית ואין מענה.צירפתי ללוג'יטק במייל מספר סיריאל של המוצר.אם הייתה לי חשבונית הייתי פונה לחנות ממנה רכשתי ולא ללוג'יטק. אני לא ישר רץ ליצרן כי משעמם לי.מה הם עונים לי אחרי שבוע?מייל רובוטי, נא לצרף חשבונית, מספר סיריאלי ולתאר את הבעיה.אתם רציניים? זה היחס שלכם? זו האחריות? זו הרמה בכלל?לא קצת מוזר?זו פעם שניה. חשבתי אולי פעם ראשונה נפלתי על מישהו שלא רוצה לעזור וקניתי אוזניות אחרות.אבל עכשיו, אחרי הפעם הזאת, אין ספק שלא אקנה מוצרי לוג'יטק. פשוט מרגיז ברמה אחרת.פשוט לא קראו את הבעיה שלי.עוד מישהו נתקל במענה כזה מזלזל?
פורסם 2015 בינואר 2410 שנים לוג'יטק מזמן הפכו ל"Genius" של שנות ה90. חברה מיותרת שלא הייתי מרגיש בחסרונה.
פורסם 2015 בינואר 2410 שנים נראה לי הגיוני לגמרי כל עוד אין לך חשבוניתלא סתם כל אחריות מתחילה בחשבונית קודם כל ואחרי זה המשך טיפול (החשבונית מציינת מתי תקופת האחריות התחילה)
פורסם 2015 בינואר 2410 שנים ומה המסקנה ילדים?שימרו על החשבניות שלכם כאילו זה החיים שלכם.מצטער שאני לא יכול לתמוך בך, תמיד שמרתי את החשבוניות של כל המוצרים החשמליים שקניתי.לא הייתה לי בעיה, ואני יכול גם להבין אותם.
פורסם 2015 בינואר 2810 שנים כנראה שקבלה זה המדיניות שלהם, אני חושב שהאחריות הבינלאומית שלהם בין הטובות שיש
פורסם 2015 בינואר 2810 שנים האחריות הבינלאומית שלהם לא פחות ממדהימה. תנסה לומר להם שאתה לא מוצא את החשבונית והחנות שקנית ממנה נסגרה. לי זה עזר.
פורסם 2015 בינואר 2810 שנים מחבר אם יש קבלה מי צריך אותם בדיוק?יש להם סיריאל, אין להם אפשרות לדעת מתי רכשו, משהו בסגנון כמו דיסקים קשיחים?כתבתי להם בהודעה הראשונה שאני לא מוצא את החשבונית. מצאתי של העכבר השני אבל לא את זה.אני לא יודע לאן זה נעלם לי. הכל שמור במגירה אחת.KSP אפילו לא ענו לי עדיין על הבקשה להעתק חשבונית רכישה.
פורסם 2015 בינואר 2810 שנים למה אתה לא ממש אחריות בKSP? גם אם הם לא נותנים העתק חשבונית בקלות אין להם בעיה לוודא תאריך לאחריות. מניסיון.
פורסם 2015 בינואר 2910 שנים מחבר אני לא זוכר מאיזה סניף KSP רכשתי את זה. יש 3 אפשרויות...ולא צריך להגיע עם החשבונית?כי יש להם באתר בדיקה של אחריות לפי מספר סיריאל, הקלדתי אותו ואין תוצאה אז אני משער שהם גם לא יכירו בעכבר אצלם בסניף.
פורסם 2015 בינואר 2910 שנים אני לא זוכר מאיזה סניף KSP רכשתי את זה. יש 3 אפשרויות...ולא צריך להגיע עם החשבונית? כי יש להם באתר בדיקה של אחריות לפי מספר סיריאל, הקלדתי אותו ואין תוצאה אז אני משער שהם גם לא יכירו בעכבר אצלם בסניף. תנסה מול KSP, לא משנה איזה סניף,זו רשת. גם ככה הקרדיט שלה בתחתית ופה נמנעים ממנה כמה שיותר, אולי היא תעשה משהו טוב לשם שינוי. תעדכן אותנו! יצא לי כמה קטעים להיות במצבים האלה, ומניסיון אני אומר לך, כמה שיותר להציק ולחפור, ככה רק יתייחסו אליך. הישראלי הנאג'ס הוא הישראלי המצליח
פורסם 2015 בינואר 2910 שנים אני לא זוכר מאיזה סניף KSP רכשתי את זה. יש 3 אפשרויות...ולא צריך להגיע עם החשבונית?כי יש להם באתר בדיקה של אחריות לפי מספר סיריאל, הקלדתי אותו ואין תוצאה אז אני משער שהם גם לא יכירו בעכבר אצלם בסניף.אם שילמת באשראי לא אמורה להיות בעיה. אני מעריך שגם אם לא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.