עבור לתוכן

(אין) אחריות מ-LOGITECH

Featured Replies

פורסם

רציתי לשתף, אולי אני טעיתי במשהו, אשמח לדעת מקרים של אחרים.

אני כן זוכר שהיו מקרים לחיוב עם לוג'יטק עצמם אבל מקרה שני שלילי שלי ולכן תמוה בעיניי שאחריות שלהם בכלל מינימאלית.

המקרה הראשון היה לפני בערך בינואר לפני שנה שאוזניות שלהם (H600) פשוט מתו לאחר שימוש של שנה בלבד.

לאוזניות האלחוטיות סוללה מובנית.

לא מצאתי את החשבונית ובשל כך הם אמרו לי שהם לא מספקים אחריות. כן הבאתי להם סיריאל של המוצר ו-PID.

המקרה השני עם G700, לפני שבוע שלחתי להם מייל שיש לי בעיה בעכבר.

כל 10-15 דקות הוא נתקע כזה, זז ממש לאט ואחרי עוד חצי דקה חוזר לעצמו...

כתבתי להם שניסיתי הכל:

1. לעבוד עם אלחוטי בלבד

2. לעבוד עם כבל בלבד

3. לסגור את התוכנה שלהם במחשב

4. חיברתי עם כבל למחשב אחר שהתקנתי לחבר (התקנת וינדוס חדש!)

5. החלפת סוללה (של פנסוניק)

ועדיין הבעיה מתרחשת. העכבר מוזר.

אני לא מצאתי את החשבונית, לדעתי קניתי מ-KSP בזמנו. ניסיתי לחפש את הסיריאל אצלם באתר (יש להם אופציה כזו) וכלום. שלחתי מייל לבקשת חשבונית ואין מענה.

צירפתי ללוג'יטק במייל מספר סיריאל של המוצר.

אם הייתה לי חשבונית הייתי פונה לחנות ממנה רכשתי ולא ללוג'יטק. אני לא ישר רץ ליצרן כי משעמם לי.

מה הם עונים לי אחרי שבוע?

מייל רובוטי, נא לצרף חשבונית, מספר סיריאלי ולתאר את הבעיה.

אתם רציניים? זה היחס שלכם? זו האחריות? זו הרמה בכלל?

לא קצת מוזר?

זו פעם שניה. חשבתי אולי פעם ראשונה נפלתי על מישהו שלא רוצה לעזור וקניתי אוזניות אחרות.

אבל עכשיו, אחרי הפעם הזאת, אין ספק שלא אקנה מוצרי לוג'יטק. פשוט מרגיז ברמה אחרת.

פשוט לא קראו את הבעיה שלי.

עוד מישהו נתקל במענה כזה מזלזל?

פורסם

לוג'יטק מזמן הפכו ל"Genius" של שנות ה90.

חברה מיותרת שלא הייתי מרגיש בחסרונה.

פורסם

נראה לי הגיוני לגמרי כל עוד אין לך חשבונית

לא סתם כל אחריות מתחילה בחשבונית קודם כל ואחרי זה המשך טיפול (החשבונית מציינת מתי תקופת האחריות התחילה)

פורסם

ומה המסקנה ילדים?

שימרו על החשבניות שלכם כאילו זה החיים שלכם.

מצטער שאני לא יכול לתמוך בך, תמיד שמרתי את החשבוניות של כל המוצרים החשמליים שקניתי.

לא הייתה לי בעיה, ואני יכול גם להבין אותם.

פורסם

כנראה שקבלה זה המדיניות שלהם, אני חושב שהאחריות הבינלאומית שלהם בין הטובות שיש

פורסם

האחריות הבינלאומית שלהם לא פחות ממדהימה. תנסה לומר להם שאתה לא מוצא את החשבונית והחנות שקנית ממנה נסגרה. לי זה עזר.

פורסם
  • מחבר

אם יש קבלה מי צריך אותם בדיוק?

יש להם סיריאל, אין להם אפשרות לדעת מתי רכשו, משהו בסגנון כמו דיסקים קשיחים?

כתבתי להם בהודעה הראשונה שאני לא מוצא את החשבונית. מצאתי של העכבר השני אבל לא את זה.

אני לא יודע לאן זה נעלם לי. הכל שמור במגירה אחת.

KSP אפילו לא ענו לי עדיין על הבקשה להעתק חשבונית רכישה.

פורסם

למה אתה לא ממש אחריות בKSP? גם אם הם לא נותנים העתק חשבונית בקלות אין להם בעיה לוודא תאריך לאחריות. מניסיון.

פורסם
  • מחבר

אני לא זוכר מאיזה סניף KSP רכשתי את זה. יש 3 אפשרויות...

ולא צריך להגיע עם החשבונית?

כי יש להם באתר בדיקה של אחריות לפי מספר סיריאל, הקלדתי אותו ואין תוצאה אז אני משער שהם גם לא יכירו בעכבר אצלם בסניף.

פורסם
אני לא זוכר מאיזה סניף KSP רכשתי את זה. יש 3 אפשרויות...

ולא צריך להגיע עם החשבונית?

כי יש להם באתר בדיקה של אחריות לפי מספר סיריאל, הקלדתי אותו ואין תוצאה אז אני משער שהם גם לא יכירו בעכבר אצלם בסניף.

תנסה מול KSP, לא משנה איזה סניף,זו רשת. גם ככה הקרדיט שלה בתחתית ופה נמנעים ממנה כמה שיותר, אולי היא תעשה משהו טוב לשם שינוי. תעדכן אותנו!

יצא לי כמה קטעים להיות במצבים האלה, ומניסיון אני אומר לך, כמה שיותר להציק ולחפור, ככה רק יתייחסו אליך. הישראלי הנאג'ס הוא הישראלי המצליח ;)

פורסם
אני לא זוכר מאיזה סניף KSP רכשתי את זה. יש 3 אפשרויות...

ולא צריך להגיע עם החשבונית?

כי יש להם באתר בדיקה של אחריות לפי מספר סיריאל, הקלדתי אותו ואין תוצאה אז אני משער שהם גם לא יכירו בעכבר אצלם בסניף.

אם שילמת באשראי לא אמורה להיות בעיה. אני מעריך שגם אם לא.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים